Wpisy zawierające słowo kluczowe potrzeby klienta.
Kiedy sprzedaż powinna przestać sprzedawać — siła konsultacyjnego podejścia Przedstawiciel Handlowy
Kiedy sprzedaż powinna przestać sprzedawać — siła konsultacyjnego podejścia W tradycyjnym podejściu sprzedaż polega na jednym: zamknąć deal. Ale w dzisiejszym świecie B2B to za mało. Klienci są bardziej świadomi, mają dostęp do informacji i oczekują czegoś więcej niż standardowej oferty. Właśnie dlatego coraz większe znaczenie zyskuje konsultacyjne podejście do sprzedaży. To moment, w którym sprzedaż powinna… przestać sprzedawać. I zacząć słuchać, analizować, doradzać. Czym jest sprzedaż konsultacyjna? To styl pracy handlowca, który nie zaczyna od produktu, ale od rozpoznania realnych potrzeb klienta. Nie narzuca rozwiązania — tylko pomaga je wspólnie wypracować. Sprzedawca staje się bardziej partnerem niż sprzedawcą. Kiedy "przestać spr (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Sztuczna inteligencja w analizie mowy klienta — automatyczne wykrywanie potrzeb i emocji Przedstawiciel Handlowy
Sztuczna inteligencja w analizie mowy klienta — automatyczne wykrywanie potrzeb i emocji Rozmowy z klientami to skarbnica wiedzy o ich oczekiwaniach, doświadczeniach i emocjach. Jednak ręczna analiza tysięcy godzin nagrań jest nieefektywna, kosztowna i mało skalowalna. Tutaj wkracza sztuczna inteligencja (AI), która umożliwia automatyczną analizę mowy klienta w czasie rzeczywistym, dostarczając firmom natychmiastowych i głębokich insightów. Co potrafi AI w analizie mowy? Dzięki voice analytics opartym na AI możliwe jest: rozpoznawanie emocji w głosie (np. frustracja, radość, niepewność), identyfikacja kluczowych tematów i intencji klienta, wykrywanie potrzeb ukrytych za słowami (np. potrzeba wsparcia technicznego, zainteresowanie nową ofertą), ocena tonu, tempa mowy i długości pauz, które zdradz (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.
Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.