Po co reklama

Wpisy zawierające słowo kluczowe po co reklama.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Jak charakteryzujemy grupę odbiorców Sposób na dobrą reklame

  Określenie adresatów produktu i reklamy, zwane fachowo targetowaniem, ma ogromna znaczenie dla skuteczności kampanii reklamowej. Oczywiście w przypadku jednych produktów jest to zajęcie łatwiejsze, w przypadku innych trudniejsze, a w przypadku niektórych k (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Co można reklamować? Sposób na dobrą reklame

Co i jak reklamować?       Wydaje się, i w poprzednim tekście tez tak napisałem, że reklamować można wszystko. I teoretycznie nie ma najmniejszych problemów, jednak w praktyce reklama niektórych produktów jest zbędna, innych zaś niezbyt opłacalna, a jeszcze innych po prostu trudna do realizacji. Zacznijmy więc od tego, że z reklamą produktów i usług nie ma większego problemu. Niezależnie od tego, czy są to długopisy czy usługa wymiany okien- w każdym przypadku jest pewna konkurencja, z która należy sobie poradzić między i (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Gdzie umieścić reklamę? Sposób na dobrą reklame

Maszty reklamowe Obecnie prezencja i dobra reklama firmy to podstawa. W życie w pełni weszło już przysłowie "jak Cię widzą, tak Cię piszą". Przedsiębiorstwa muszą się więc prześcigać w sposobach zaprezentowania swojej firmy. Doskonałym do tego sposobem są maszty reklamowe. Są to metalowe konstrukcje, dające możliwość zawieszenia flagi. Podnosi to prestiż firmy i sprawia, że klient podchodzi do niej poważniej. A o to przecież nam chodzi. Na maszcie reklamowym możemy prezentować logo firmy, bądź flagę państwową. W ostatnich czasach maszty reklamowe (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Po co reklama? Sposób na dobrą reklame

Po co reklama? Funkcje reklamy są zdecydowanie bardziej skomplikowane, niż się to mogło komukolwiek wydawać. Oczywiście, na pierwszy rzut oka uznamy po prostu, że mają one na celu zachęcić do kupna danego produktu lub usługi. I rzeczywiście taka funkcja jest, jednak nie jest ona, jak można by sądzić, jedyna, a często nie jest nawet najważniejsza. Zacznijmy od tego, że reklamować można nie tylko produkt lub usługę. Reklamować można nawet pomysły, idee i rozwiązania typu know-how, czyli w zasadzie wszystko. Reklamujemy tez wydarzenia i imprezy. Jak można się domyślać, skoro tylko jedno narzędzie wiąże się z tak różnymi aspektami działalności to potrzeba, aby reklama była zdecydowanie bardziej efektywna niż proste zachęcanie do kupna. Musimy zatem przyjąć, że reklama nie tylko daje podstawy do zbudowania własnej opinii o przedmiocie reklamy, ale także umożliwia wytworzenie pewnej specyficznej wokół niego atmosfery, która skłoni odbiorcó (...)

Zobacz cały wpis na blogu »