Wpisy zawierające słowo kluczowe omnichannel B2B.
|
Wielokanałowość w sprzedaży: czy Twój lejek jest spójny na każdym etapie? Przedstawiciel Handlowy
Wielokanałowość w sprzedaży — czy Twój lejek jest spójny na każdym etapie? Współczesna sprzedaż B2B to już nie tylko telefon czy e-mail. Klienci korzystają z wielu kanałów: social media, czaty, webinary, spotkania online, a także tradycyjne rozmowy.Wielokanałowość to szansa, ale i wyzwanie — czy Twój lejek sprzedażowy działa spójnie niezależnie od tego, z którego kanału klient korzysta? Dlaczego spójność lejka jest kluczowa? Wyobraź sobie klienta, który pierwszy kontakt ma na LinkedIn, potem prosi o ofertę przez e-mail, a finalnie dzwoni do handlowca. Jeśli te kanały działają w izolacji, możesz stracić ważne informacje lub wysłać sprzeczne komunikaty.Efekt? Klient czuje się zagubiony i zdezorientowany, co może zakończyć się utratą szansy sprzedażowej. Na co zwrócić uwagę, budując wielokanałow (...) Zobacz cały wpis na blogu » |