Odpoczynek

Wpisy zawierające słowo kluczowe odpoczynek.

« najpopularniejsze słowa kluczowe

Wczorajszy trening i dzień odpoczynku Haken W Obłokach Trzeźwości

Wczorajszy trening i odpoczynek   Wczoraj zabierałem się za trening z dość nietęgą miną. W końcu wyruszyłem i nabiegałem 11 km z metrami. Nie było to lekkie 11 km - poza tym, że byłem już zmęczony tygodniem, to pobiegłem tę jedenastkę szybko. Trening wykonałem, wziąłem kąpiel, zjadłem i rozpocząłem odpoczynek. Jeszcze dzisiaj rano brzuchaty łydki dawał się we znaki i ponadto mięsień krawiecki albo/i naprężacz powięzi szerokiej niepokojąco przypominał o swoim żmudnym losie. Teraz jest już znacznie lepiej. Potrzebowałem tego dnia odpoczynku. Od ostatniego bodźca minęło dopiero niespełna 29 godzin, ale już czuję dużą różnice.    Jutro czeka mnie parkrun. Jestem pełen nadziei, że będzie ogień i wido (...)

Wolne Haken W Obłokach Trzeźwości

Dzień odpoczynku   Dzisiaj dzień wolny od biegania. Wczoraj zrobiłem umiarkowany trening przebiegając troszkę ponad 11,5 km. Podczas wczorajszej rozgrzewki dość brutalnie odezwało się lewe kolano, jednak wraz ze wzrostem temperatury ciała ból zniknął. Podczas treningu brak dyskomfortu, bieg umiarkowany, bez skoków tempa. Po sesji ból o podobnym natężeniu wrócił, pojawiał się przy zginaniu kolana czy nadmiernym obciążeniu. Siłą rzeczy przy siadaniu i wstawaniu większym wysiłkiem obarczałem prawą nogę.    Dzisiaj zdaje się być trochę lepiej, ale mimo wszystko przy niektórych czynnościach kolano daje się we znaki. Byłem na dość zacho (...)

Dzień 2 Moje nudnawe życie

Hej wszystkim! Tooo znowu ja! Mam nadzieję, że te kilka pierwszych dni wakacji mijają wam jak najlepiej! A jeśli nie, głowa do góry! Napewno wszystko się poprawi, na to przecież jeszcze 2 miesiące. Ostatnio zastanawiałam sie, co by się stalo, gdybym nigdy nie poznała tak cudownych ludzi. Mam na myśli moich znajomych, zarówno tych z internetu, jak i tych w realu. Dzięki nim czuje, że żyje. Jestem naprawdę wdzięczna wszystkim którzy mnie wspierają w dosyć trudnych chwilach. Dzięki wam czuje, ze żyje! Wywołujecie na mojej twarzy uśmiech, a łzy poskramiacie jak zawodowcy XDD. Sorki, że taki krótki wpis, ale jestem seeerio zmęczona, a jutro rano mam szczepienie!! Pamiętajcie kobietki o szczepeniu na HPV, to naprawdę groźny wirus powodujący nowotwór. Badajcie się i niech zdrówko wam dopisuje!!!   Maychan

Zobacz cały wpis na blogu »
Wakacje Trawa jest zielona.

Jeżdżenie na wakacje jest bardzo fajne. Można odpocząć, pozwiedzać i się popluskać w basenie.

Świąt czar.... SEKRET WIARY

Magia świąt polega na naszym ich przeżywaniu,  takie są  święta,  jakie jest nasze podejscie do nich...Każdego roku pamiętamy poprzednie święta  , wspominamy naszych bliskich , którzy odeszli.....rozmawiamy o bliskich z którymi nie możemy się spotkać...... Niezapomniane wrażenia świąteczne są  przechowywane przez nas przez wiele lat.....święta  są  ważną częścią  wspomnień......już  sama powtarzalność  sporządzania tych samych dań  wigilijnych czyni nas tradycjonalistami.... Należy również wspomnieć o tradycji składania sobie życzeń  i wręczania  prezentów.....leżących najczęściej pod choinką .......

Zobacz cały wpis na blogu »
Zimowe ogrody biologia i ochrona przyrody

Przydomowe ogródki są na podwórkach, a zimowe w przeznaczonej do tego szklarence z wejściem od strony domu. Oba typy ogródków mają walory estetyczne, można w nich podziwiać przeróżne kwiaty, drzewka i krzewy ozdobne, w zimowych mamy je w doniczkach. Przyjemnie jest popatrzeć na rośliny, poczytać wśród kwiatów, w przydomowym ogródku można się opalać wśród pięknej przyrody jeśli tylko czas i pogoda pozwolą. Także przyjemnie jest spacerować wśród pięknych widoków, milej jest chodzić wśród przyrody i kwiatów niż samych budynków, a jak ktoś nie lubi się ruszać skupia się na pięknie roślin zamiast na spacerze i łatwiej mu się zmotywować. Zimozielone rosliny cieszą oczy nawet w czasie mroz (...)

Zalety przydomowych i zimowych ogródków biologia i ochrona przyrody

Przydomowe ogródki są na podwórkach, a zimowe w przeznaczonej do tego szklarence z wejściem od strony domu. Oba typy ogródków mają walory estetyczne, można w nich podziwiać przeróżne kwiaty, drzewka i krzewy ozdobne, w zimowych mamy je w doniczkach. Przyjemnie jest popatrzeć na rośliny, poczytać wśród kwiatów, w przydomowym ogródku można się opalać wśród pięknej przyrody jeśli tylko czas i pogoda pozwolą. Także przyjemnie jest spacerować wśród pięknych widoków, milej jest chodzić wśród przyrody i kwiatów niż samych budynków, a jak ktoś nie lubi się ruszać skupia się na pięknie roślin zamiast na spacerze i łatwiej mu się zmotywować. Zimozielone rosliny cieszą oczy nawet w czasie mrozów, zieleń stanowi przyjemną odmianę wśród śniegu czy szarości. Jesli temperatura rośnie ponad 0 stop (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Przepraszam Cię blogu... o czym myślę jadąc na rowerze

... za totalne zapomnienie.       Ostatni okres obfitował w kilka wyjazdów i niebawem o nich napisze. Prawda jest również tak, że dużo czasu poświęciłem na układanie albumu, a właściwie albumów. Bo w miarę pozytywnym przyjęciu "Wędrówek po podlaskich zakamarkac", zacząłem składanie kolejnego.     Jak on się przyjmie, to juz się okaże niebawem. Tym razem (...)

Podróż poślubna w Karpaczu blog religijno- psychologiczno- filozoficzno- muzyczno-podróżniczy

Witam serdecznie.Tydzień temu wzięłam ślub . Od razu po ślubie, następnego dnia wybraliśmy się z małżonkiem w podróż poślubną w góry do Karpacza. Pojechaliśmy nowym samochodem - Toyota Aygo. Pierwszy raz zwiedzaliśmy Karpacz, w związku z tym była to dla nas nowa sytuacja.Wrażenia były niesamowite. Pojechaliśmy na tydzień. Zacznę może od jedzenia. Jedliśmy w hotelu. Codziennie śniadania w szwedzkim stylu- ogórki, pomidorki, papryki, zupy mleczne, parowki, jajecznice, pieczywo, sery, szynki oraz jogurty, kawy, herbaty,soki, a nawet goraca czekolada. Każdy wybierał co chciał. Jedzonko pyszne. Obiadokolacje:zupy(krem z dynii, brokuł, kalafiorowa, pomidorowa, ogórkowa, rosól), mieso wołowe, ryby, ziemniaki, frytki. salatki, desery. Masakra. Wszystko było bardzo smaczne, ale porcje takie duże, że człowiek nie miał siły pożniej już nic jeść. Bardzo miła obsługa i zdrowe jedzenie.Polecam. Wiadomo: jedzonko było w hotelu, ale chcieliśmy spróbować innych przysmaków na (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Wolna niedziela Codzienne ciekawostki o nas

Hejkaaa,  Dziś kończymy nasz blog i chcemy wam opisać nasz dzisiejszy dzień. Niedziela jak to co tydzień się odpoczywa, zawsze odwiedzamy rodzinę, bliskich i dziś było tak samo. Po skończonym obiedzie wyruszyliśmy razem z rodzicami w gościnę. Zasiedzieliśmy się bardzo długo, przyjechali kuzyni i reszta rodziny, świetnie mijał czas. Szybko po powrocie musiałyśmy przygotować się na poniedziałek, bo szkoła i te sprawy haha. Dziękujemy wam za miłe spędzony czas z wami za to, że czytaliście naszą codzienną rutynę. Marta i Natalia ❤️

Relaksacja Ciocia ze żłobka

Hej wszystkim! No i czas na mój ulubiony temat : RELAKSACJA. Codziennie, po zajęciach właściwych, zabawach ruchowych, w mojej grupie już od dłuższego czasu praktykuję relaksację. Początkowo dzieci nie potrafiły odpowiednio się wyciszyć, zamknąć oczu, odprężyć się. Rozglądały się, biegały, chodziły, rozmawiały. Ale gdy po raz kolejny, ciocia kładła się na dywanie, „zamykała” (oczywiście zamykała, ale wszystko widziała) i wsłuchiwała się w szum morza, słuchała śpiewu ptaków czy naśladowała padający deszcz, dzieci zaczęły rozumieć niewerbalne zaproszenie do odpoczynku. Dzisiaj nie wyobrażam sobie zajęć, które nie kończyłyby się nawet krótkim odpoczynkiem przy (...)

buraczane myśli myśli nieoczywiste

Biegnę. Od siebie. Z bólem i jedyną myślą, że to już ostatni raz. Tak dać się nabrać... Nie jest mi do śmiechu. Zaczyna mnie boleć całe ciało. I tak próbuję, od nowa, kolejny raz. Krew napływa do góry, buraczana twarz, buraczane siły. Ostatnie, by wejść do wanny  i schłodzić zmasakrowane ciało wysiłkiem wielkim. I cały ból spływa do odpływu i myśli, które targały głową parują. Nie ma j (...)

tydzień dla siebie zdrowa dieta

Czas na relaks, czas na odpoczynek, zwolnione obroty. Po załym roku wytężonej pracy czas dla organizmu. Najbliższy tydzień będzie czasem regenarcji dla ciała i dla ducha. Już niebawem nowe wpisy.  Pozdrawiam

Zobacz cały wpis na blogu »
Urlop i zmiana pracy? ⚪️ Pracuj z radością!

13.06.2019  Chcesz zmienić pracę. (...)

Zaczynam Bramka Szumów

Zaczynam ... jeden z wielu blogów w sieci ... tylko, że mój będzie wyjątkowy. Mojego nikt nie będzie czytał, albo czytać będzie niewielu. Taki jest zamiar, by stworzyć blog inny niż inne ... bez reklamowania go, bez udostępniania na Facebooku, Instagramie, bez falowersów, próżnego nadęcia i pseudofachowych rozmyślań. Będzie to blog dla zmęczonych hałasem, sztucznością, manipulacją, tłumem. Nie będzie wychodzenia do ludzi, nie będzie płynięcia z prądem, ani pod prąd - będzie siedzenie na brzegu i obserwowanie rzeki ... i czekanie ... na tych kilka osób, może tylko jedną, która usiądzie obok i będzie obserwować ze mną ... ... taki jest plan ....