Nowy

Wpisy zawierające słowo kluczowe nowy.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Witam Życie i rozczarowanie

Witam. Kilka lat wstecz była sobie młoda dziewczyna, która myślała, że się zakochała. Myślała, że ta miłość bedzie cudowna i wieczna jak w bajce. Miłość, której owocem są dwie cudowne istoty. Ich dzieci. Niestety książę okazał się być zwykłą świnią. Podobno tak bardzo kochał ową dziewczynę, a wciąż ją zdradzał. I choć to zadawało ból to nie bolało tak mocno jak przemoc wobec księżniczki że strony księcia. Historia długa i ciężka do opowiedzenia. Dziewczyna długo zwlekała z ucieczką przed tą miłością i swoim oprawcą. Do dziś nikt poza nią i nim tak naprawdę nie wie do końca co się działo pośród czterech ścian gdy tylko zostawali w nich sami... Dziewczyna w jednej chwili została z dziećmi bez niczego. Mimo wszystko poradziła sobie i długo była szczęśliwa mimo przeciwności losu. Niestety, jak to zawsze bywa, szczęście nie może długo trwać....   (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Hemsworth w nowym filmie akcji od Netflixa! Gwiazdy Kina Akcji

"Extraction" to najnowszy film akcji od Netflixa. W roli głównej występuje Chris Hemsworth.                  "Tyler Rake; Ocalenie", bo tak brzmi polski tytuł produkcji już od dziś można zobaczyć na platformie Netflix!   "Tyler Rake to nieustraszony najemnik. Rozpoczyna najbardziej śmiercionośną misję w swoim życiu. Przyjmuje bowiem zlecenie odbicia z rąk porywaczy syna międzynarodowego barona narkotykowego. Nie zdaje sobie sprawy, jak ogromnego ryzyka się podejmuje. Realizacja tej śmiertelnie niebezpiecznej (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Kilka słów na dobry początek dziwnyswiat

Cześć :)  Długo układałam sobie w głowie, co napiszę, kiedy wreszcie odważę sie stworzyć sobie małą przestrzeń do wyrażania swoich myśli i opninii. Niestety, wszystko mi uciekło :)  Pracuję jako dziennikarka, więc zdążyłam zauważyć, że ludzie czytają, co mam do powiedzenia na niektóre tematy. Może więc to dobry czas, aby zacząć zajmować się trudniejszymi tematami. Może moje wpisy komuś pomogą, kogoś zainspirują, a może kogoś innego zwyczajnie wkurzą. Moim małym celem jest zwrócić uwagę na niektóre sprawy, być może z zupełnie innej perspektywy niz robią to inni.  Kilka słów o mnie? Jestem dzeinnikarką, ale to już wiecie. Mam 22 lata i mam wrażenie, że jeszcze trochę balansuję na granicy bycia szaloną nastolatką, a dorosłą kobietą. Mam dość kontrowersyjne poglądy jak na ,,krzywe" czasy, w których pr (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
29.12.2019 - Oklepany temat, czyli "Nowy JA, nowy rok." W ogniu przeznaczenia, czyli upadłem by powstać z popiołu...

Czas start, witaj świecie... Żegnajcie moje stare nawyki.    No więc, wstęp już mam.  Teraz pora się trochę rozwinąć więc lecim... Rok 2019, a raczej jego końcówka to dobry czas by ustalić sobie noworoczne postanowienia na rok 2020 i kurczowo sie ich trzymać. (przez pierwszy tydzień). Do samego zakończenia roku 2019 byłem lekko duchem z odrobiną egoizmu co odbiło się na moim związku partnerskim dosyć mocno, a jakby tego było mało przy okazji dostałem rykoszetem w mój spokój... coś a'la napierdalanie piłką po ścianach aż niefortunnie przypierdoli nam w pysk :).   Tym razem rok 2020 będzie moim rokiem w którym uszczypne szczęście by nie myślało czasem, że nie należy do mnie.   Z fartem i wytrwałością!  Stysiak M.  (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Nowy rok ,nowa ja. Moja prywatność w witrynie internetowej

Pierwsza notka zawsze sprawia mi ogromny problem... Nie wiem od czego zacząć, jak się z wami przywitać, co powiedzieć .. Mam tyle myśli w głowie, że ciężko jest się nimi podzielić w jednej notce... Od czego chciałam zacząć ?  Mam na celu pisać tutaj pewnego rodzaju pamiętnik ,publiczny pamiętnik, w którym chcę zapisywać swoje myśli w momencie kiedy nie mam z kim porozmawiać ,albo mam ochote przelać swoje myśli "na papier" ... Czy tak nie jest prościej ? Wyrzucamy to z siebie ,po czym czujemy ulgę . Nie chodzi tu tylko o złe myśli ,chodzi też o "sentencje" które w danym momencie przychodzą mi do głowy, te dobre jak i złe. Nie możecie być źli na mnie za to,że posty mogą być dość długie .. Uwielbiam rozmyślać .. Szukać nowych rozwiązań i odpowiedzi . (Czy rozwiązania i odpowiedzi to nie to samo (?) ... ) A więc, za nami koniec starego roku i początek nowego.. Jakie są wasze postanowienia noworoczne ?  Ja w tym roku stawiam na podró (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Cześć! Robienie z gumek

Cześć! Jestem Martka1305. Będę Was uczyć, jak robić różne przedmioty z gumek. Mam nadzieję, że moje instrukcje przypadną wam do gustu. Zapraszam na mojego bloga!  Ale najpierw kupcie krosno i gumki!                                                                                                                                            Martka1305

Zobacz cały wpis na blogu »
Dzień pierwszy. Postanowienie Zmiana, która musiała nadejść.

Cześć wszystkim. Jeszcze mnie nie znacie. mam na imię Michał i mam 25 lat. W życiu każdego człowieka przychodzi taki moment, że chcę coś zmienić. Ten moment przyszedł właśnie do mnie. Nie żyje zbyt zdrowo, a powinienem, nie ćwiczę codziennie rano a mam ku temu możliwości. Większość czasu spędzam przed komputerem grając w głupie gry i własnie dziś przyszedł ten dzień by to zmienić. Mam nadzieje że mi się uda. To nie jest tak, że o początek roku " nowy rok nowy ja " nie, nie mam zamiaru czekać do pierwszego stycznia, swoja zmianę zacznę od dzisiaj to jest 12 grudnia 2017 roku. Mam nadzieje że mi się uda utrzymać te postanowienie, że uda mi się zmienić. Postanowiłem napisać kilka wytycznych, których będę się trzymał by moje życie nabrało lepszej jakości, bym czuł się lepiej. Zacznijmy od snu. Bardzo często jest tak że się nie wysypiam. Należy to zmienić. Dlatego teraz ustalę sobie poszczególne godziny moich przebudzeń i kładzenia się spać (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Witam Adik

Siemka, jestem tu nowy jeszcze wczesniej nie miałem bloga wiec mam nadzieje ze bardzo miło mnie przyjmiecie.Postanowiłem załozyć bloga bo świat idzie do przodu i prawie każdy z osób które sie licza to go mają.Postanowiłem coś wkoncu zmienic bo poprostu pochlaniała mnie rutyna dnia codziennego szkola, dom, gierki, to już pewnym czasie przestało mi wystarczac i czuje sie szczęśliwy ze moge tu pisac swoje przemyślenia i różne zeczy które mi sie przytrafija tyle na pocztek, Do zobaczenia

Zobacz cały wpis na blogu »
Przenikanie.. Moje wiersze

     Przenikanie..   Wstaje nowy dzień... Mgły poranne nad polami snują się.. Słyszę ptaków śpiew.. Wędruję wciąż w dal..Dokąd?   Kto to wie ? Co przyniesie dzień? Czy radosne chwile, czy też biczem losu będzie smagał nas...Niepewność dręczy nas..   Pytania się cisną- co przyniesie czas ? Nie przenikniesz mgły- nie zmienisz nic.. Wobec tego, uśmiechnij się.. Nastał nowy dzień !!   mariatalar  

Zobacz cały wpis na blogu »
prosze o pomoc prosze o pomoc

  Witam. Szukamy pomocy. Mam 28 lat jestem z wielodzietnej rozbitej rodziny. Ojciec znęcał sie nad nami. Moje dziewczyna wychochawała sie w podobnej rodzinie. Jestesmy razem już 7 lat, zaręczeni od roku. Wynajmujemy raazem małe mieszkanko ale to nie jest przyszłość. Planujemy dziecko ale bez własnego mieszkania to nawet niema sensu. Z rodzicami nie zamieszkamy bo niema dla nas miejsca. Czasami mam już dosyć tego chorego życia. Próbowaliśmy wziąść kredyt  ale mamy za małe dochody, z rodziny niema nawet kto nam popuc. Nie liczymy na żadne zbiórki pieniędzy. Bo wiem że innym są bardziej potrzebne. Odkładamy na mieszkanie już od dłuższrgo czasu ale to wciąż za mało. Odnosimy sie do was z prośbą o obejrzenie tego krótkiego filmiku i kliknięcie poprostu w reklame, to was bedzie kosztować 30 sekund poświęcenia czasu a nam pozwolicie uwierzyć w to, że nam sie uda.  (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Rozmyślanie w samotności Słowotok

Tak daleko, a jednak tak blisko Osobno, ale razem Nierozłączne serca dwa Które widzą się co dnia Pomimo przeciwieństw tylu Sporów, które są przed nami oraz tych z tyłu Spokojnie, będzie jeszcze dobrze Tylko udowodnić musimy to sobie Niezapomniane i nieskończone jest uczucie między nami Więc pomimo wad i rozłąki nie będziemy sami Serca mamy przy sobie Ufasz mi, jak ja Tobie   12.02.2016r.

Zobacz cały wpis na blogu »
Trzy, dwa, jeden... start! Czicziro o świecie

Założyłam blog. Ja, która tak się przed tym broniłam. Obawiałam sie, że nie będę miała cierpliwości ani czasu, by pisać tak często jak powinnam. Zobaczymy, jak po jakimś czasie uznam, że jednak założenie bloga nie było dobrym pomysłem, przestanę go prowadzić. A tymczasem chcę mieć miejsce, gdzie mogę pisać o moich przemyśleniach, fascynacjach, obserwacjach itp. Mam doświadczenie - przez całą podstawówkę i liceum pisałam pamiętnik, zebrało sie tego kilka zeszytów. Rzadko do nich zaglądam teraz (leżą w domu rodziców i nie mam ich pod ręką), ale jak już mi się zdarzy, z wielkim sentymentem wspominam dawne czasy - choć za nic nie chciałabym znów do nich wrócić. Mam nadzieję, że uda mi się regularnie pisywać tutaj i dzielić moim życiem z choćby garstką czytelników. ...

Zobacz cały wpis na blogu »
Cześć! wszystko i nic

Wszystko i nic to najprostsza odpowiedź na pytanie o czym będę pisać na tym blogu :-D. Nazywam się Natalia... chodzę do pierwszej klasy gimnazjum... z internatem... :-)... ... to chyba najważniejsze rzeczy :-) ... no to chyba mogę już powiedzieć ... ZAPRASZAM !!!

Zobacz cały wpis na blogu »
Nowy ROK Mrzonki

A miałobyć tak pięknie... . Nowy rok ,nowa praca, nowi znajomi . Ten rok miałbyć inny,lepszy. Tyle obiecywałam sobie ,a juz na starcie okazało się ,że los i tak sam przędzie swoją nić. Tak inną od naszych oczekiwań. Rok ,który minął był najgorszy w moim życiu ,dlatego cieszyłam się, że mija.  Myslałam ,że wystarczy  z usmiechem go pożegnać i powitać nowy z nadzieją na spełnienie choćby tych małych oczekiwań. Niestety już 6 godzina nowego roku przyniosła wielkie rozczarowanie,ból,łzy i niedowierzanie ,że tak może nas oszukać los i bliska osoba. Co czuję? Tak naprawdę jeszcze nie dokońca wiem ,.Napewno rozczarowanie i gorycz , ciagle nie mogę uwierzyć w to co się stało.Najgorsze jest to ,że dziś wiem jedno  NIGDY NIE WIERZ ,ŻE MASZ DUŻO PRZYJACIÓŁ. Życie i potrzeba  pomocy weryfikuje to i tak na końcu zostajesz z problemem sam.Czy ten rok po tym jak sięe zaczął  może być jeszcze dobry? Tak ,mocno w to wierzę cdn... (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Nowy Blog o wszystkim i o niczym

uwaga uwaga!! żeby nie było żadnych nieporozumień teksty z tego bloga przeniosę na nowy blog o adresie www.mojblog.ugu.pl

Zobacz cały wpis na blogu »