Nowe media

Wpisy zawierające słowo kluczowe nowe media.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

eKARTA 40% taniej! Dziennikarstwo

Latem wirtualne eKARTY mBanku kosztują 15 PLN. mBank do końca lipca obniżył opłatę za wydanie internetowych kart płatniczych mBanku: eKARTY, eKARTY Onet.pl oraz eKARTY Interia.pl z 25 PLN do 15 PLN. Aby otrzymać eKARTĘ w promocyjnej cenie wystarczy złożyć wniosek w okresie trwania promocji. eKARTY wydawane są do rachunku eKONTO i izzyKONTO. Dodatkowo płacąc eKARTĄ w wybranych sklepach internetowych można liczyć na bonusy. Gold-Market, internetowy sklep ze złotą biżuterią, zapewnia 10% rabat na pełen asortyment oraz bezpłatną przesyłkę. Z kolei sklep Casiomarket oferuje darmową przesyłkę zakupionych produktów i gratisową firmową czapkę. Na wakacje warto zabrać dobrą płytę lub ciekawą książkę, którą można zakupić w internetowej księgarni inbook.pl z 8% upustem. Dzięki EuroFlorist kwiaty zostaną dostarczone na każdą okazję - doda (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
GPCode atakuje! Dziennikarstwo

Ponowiły się ataki z użyciem GPCode – programu szyfrującego dane, które można odzyskać płacąc przestępcom 100 do 200 dolarów za narzędzie rozkodowujące. Eksperci G DATA Software przypominają, iż najskuteczniejszym sposobem ochrony danych przed podobnymi zagrożeniami jest backup. GPCode zaszyfrowuje tekst, pliki graficzne, dokumenty Word i Excel, bazy danych oraz programy C++ z użyciem 1024 bitowego klucza RSA. Oryginalne dane zostają utracone, a pozostawione zakodowane pliki otrzymują rozszerzenie _CRYPT. W pliku o nazwie „!_READ_ME_!.txt” znajduje się adres mailowy na serwerze Yahoo, pod którym rzekomo można uzyskać „pomoc”. W rzeczywistości zaatakowany może za 100 lub 200 dolarów kupić program rozkodowujący pliki. To już kolejne ataki GPCode, jednak w poprzednich przypadkach przestępcy jedynie utrzymywali, iż dane zostały zaszyfrowane kluczem RSA – w rzeczywistości użyty kod był (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Lighthouse Consultants dla PKO BP Dziennikarstwo

Lighthouse Consultants współpracuje z PKO BP w zakresie PR korporacyjnego, zarządzania kryzysowego, PR produktowego oraz wspiera działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi także szkolenia medialne dla kluczowych menadżerów spółki. Agencja została wybrana w drodze przetargu na okres 12 miesięcy. Do obsługi banku został dedykowany zespół specjalistów zajmujących się PR finansowym. *** Lighthouse Consultants jest firmą doradczą specjalizującą się w zarządzaniu reputacją. Wśród kluczowych obszarów kompetencji firmy są: PR korporacyjny, zarządzanie kryzysowe oraz szkolenia medialne. Konsultanci Lighthouse Consultants posiadają wieloletnie doświadczenie w obsłudze klientów branży finansowej, deweloperskiej, telekomunikacyjnej czy medialnej. Do klientów firmy należą: PKO BP, GMAC Bank, Provident Polska, Atlas Estates, Magnus Group, TriGranit Development P (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Wygraj oryginalny kombinezon Roberta Kubicy! Dziennikarstwo

W Wirtualnej Polsce trwa aukcja charytatywna, w której wylicytować można oryginalny kombinezon Roberta Kubicy. Całkowity dochód z aukcji przekazany zostanie fundacji Anny Dymnej „Mimo wszystko”. Do 7 lipca w Wirtualnej Polsce licytować można oryginalny kombinezon Roberta Kubicy. Aukcja charytatywna WP odbywa się pod hasłem „Poczuj na własnej skórze siłę bolidu i emocje z torów Formuły1”. Uczestnicy aukcji mogą stać się posiadaczami kombinezonu Roberta Kubicy, czapki z jego podpisem lub jednej z dwóch kart członkowskich w elitarnym klubie BMW Sauber F1 Team. – mówi Przemysław Zbróg z Działu Marketingu Online Wirtualnej Polski – Od lat angażujemy się w przedsięwzięcia charytatywne, wspieramy też Fundację Anny Dymnej. Mistrzowie sportu bardzo chętnie współpracują z nami przy tego typu projektach. Licytowaliśmy m.in. przedmioty należące do Adama Małysza, czy Krz (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Optimum PR działa dla spółki Positive Advisory Dziennikarstwo

Przed swoim debiutem giełdowym firma Positive Advisory SA wybrała do współpracy w zakresie public relations agencję Optimum PR. Positive Advisory SA obsługuje przede wszystkim duże instytucje finansowe poprzez wdrożenia rozwiązań informatycznych do zarządzania ryzykiem. Świadczy także usługi konsultingu informatycznego oraz tworzy systemy dedykowane do obsługi strategicznych procesów biznesowych.  Optimum PR zadba o wizerunek spółki, która dynamicznie zdobywa rynek w Polsce i z powodzeniem realizuje projekty zagranicą. W pierwszym okresie współpracy agencja będzie odpowiedzialna za zarządzanie relacjami z mediami w kontekście debiutu Positive Advisory na rynku New Connect. W okresie późniejszym agencja będzie odpowiadać za politykę informacyjną spółki i kształtowanie jej wizerunku w związku z planowanymi przez nią strategicznymi planami rozwoju. Oferta agencji została wyłoniona w wyniku konkursu ofer (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
mFestiwal – decydujące starcie! Dziennikarstwo

Jeszcze przez 3 dni głosować można na najlepsze prace w ramach konkursu na reklamę mBanku. Do tej pory Uczestnicy zgłosili przeszło 230 filmów i 550 propozycji plakatu. Do godz. 12:00, 20 czerwca br. Uczestnicy mFestiwalu mogą walczyć o głosy Internautów, a Komisja Konkursowa ma czas na ostatnie debaty nad zgłoszonymi filmami i plakatami. W ciągu 55 dni trwania mFestiwalu: zgłoszono 234 filmy, z czego 122 Komisja dopuściła do konkursu; przesłano 550 plakatów, z czego 352 dopuszczono do konkursu; dodano ponad 6000 komentarzy pod zgłoszonymi pracami; oddano ponad 140 tysięcy głosów; zarejestrowano niemal 6000 kont na mFestiwal.pl; serwis http://www.mfestiwal.pl/ zanotował już ponad 1,6 miliona odsło (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Ubezpieczeniaonline.pl: Samochodem po Europie Dziennikarstwo

Zbliżają się wakacje. To doskonały moment na długo oczekiwany wypoczynek. Jednak co kraj to obyczaj i zgodnie z tą zasadą istotne różnice dotyczą także przepisów drogowych, zachowań kierowców i kosztów. Przed zbliżającym się okresem letnich wyjazdów warto zapoznać się z podstawowymi różnicami, jakie istnieją w korzystaniu z europejskich dróg, aby urlop nie skończył się mandatem, a co gorsze, nie skończył się wcześniej niż planowaliśmy. Niezbędne wyposażenie samochodu Właściwie we wszystkich krajach europejskich samochód powinien być obowiązkowo wyposażony w pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach, apteczkę pierwszej pomocy, trójkąt ostrzegawczy oraz gaśnicę. W niektórych krajach, na przykład na Słowacji wprowadzono ostatnio bardzo rygorystyczne przypisy określające obowiązkowe wyposażenie samochodu. Przepisy te określają n (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
TravelOvo.pl pracuje dla Onet.pl Dziennikarstwo

TravelOvo, spółka zależna Rainbow Tours, została wybrana przez portal Onet.pl, jako partner w zakresie obsługi przy sprzedaży biletów  lotniczych. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Portal TravelOvo pokonał konkurencję i został wybrany jako partner Onet.pl. Zadecydowały o tym nowoczesne technologie platformy on-line i unikalne możliwości dokonywania rezerwacji różnorodnych usług turystycznych. Transakcja pozwoli Onet.pl wykorzystać nowoczesne technologie wdrażane przez TravelOvo. Chodzi o rozwiązanie zastosowane w wyszukiwarce połączeń i cen biletów lotniczych. W ramach jednego zapytania użytkownika, przeszukiwane są bazy zarówno tanich linii lotniczych, jak i tradycyjnych. - Nie trzeba więc odwiedzać kilku stron internetowych, aby znaleźć najlepsze i najtańsze połączenie. W wynikach wyszukiwania, system pokaże nam na jednej stronie ofertę z (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
InPost laureatem Dziennikarstwo

InPost został laureatem konkursu Teraz Polska. Firmę nagrodzono w kategorii Najlepsze Usługi za całokształt działań prowadzonych na rynku pocztowym. Mimo zaledwie półtorarocznej działalności, operator został wyróżniony jedną z najbardziej znaczących oraz prestiżowych nagród w kraju. Firma InPost może posługiwać się zwycięskim tytułem przez cały rok. Teraz Polska to niekomercyjny konkurs, którego celem jest wyłonienie najlepszych produktów i usług, innowacyjnych przedsięwzięć oraz gmin atrakcyjnych pod względem gospodarczym i inwestycyjnym. Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego. Zwycięzcy konkursu otrzymują statuetki Teraz Polska podczas uroczystej, finałowej gali, która w tym roku odbyła się 9 czerwca. "Przyznanie Polskiego Godła Promocyjnego Teraz Polska to dla nas szczególne wyróżnienie. Jest to dowód, że InPost świad (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Nowe Wiadomości Wirtualnej Polski Dziennikarstwo

Nowoczesne, Intuicyjne, przejrzyste. Najważniejsze, najnowsze, najciekawsze. Nowe Wiadomości Wirtualnej Polski – wiadomosci.wp.pl. Wirtualna Polska całkowicie odmieniła swój serwis informacyjny. Postawiono na nowe bloki tematyczne, klarowny podział informacji, intuicyjne menu, dużą rozdzielczość. Wszystko co najważniejsze, najaktualniejsze i najciekawsze jest teraz w zasięgu ręki. Zgodnie z najnowszymi trendami duży nacisk położono na prezentację materiałów multimedilanych. Umożliwiono też użytkownikom błyskawiczne publikowanie swoich tekstów, zdjęć i plików wideo. Postawiliśmy sobie jasny cel, stworzyć najlepszy serwis informacyjny w polskiej Sieci. Wiadomości WP są w tej chwili jednym z najbardziej innowacyjnych serwisów tego typu w Polsce. Możemy śmiało porównywać się z gigantami światowymi. – m&oacu (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Golden Arrow 2008 Dziennikarstwo

Do III edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow przystąpiło 47 firm, które nadesłały łącznie 114 prac. Najwięcej, bo aż 21 projektów zgłoszono do kategorii marketing internetowy. Uroczysta gala rozdania nagród w konkursie odbędzie się 20 czerwca br. w Fabryce Trzciny w Warszawie. Konkurs organizują Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) i VFP Communications wydawca m.in. tygodnika „Media & Marketing Polska”. Lista prac nominowanych zostanie opublikowana 16 czerwca br. na stronie www konkursu (www.goldenarrow.eu). Zestawienie kategorii z informacją na temat liczby zgłoszeń: 1. Wysyłka bezpośrednia (9 projektów) 2. Program lojalnościowy (13 projektów) 3. Promocja sprzedaży (9 projektów) 4. Experiential marketing (17 projektów) 5. Marketing internetowy (21 (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Ącki w Radiu Zet Dziennikarstwo

Zobacz cały wpis na blogu »
Optimum PR współpracuje z Pro-Creation Dziennikarstwo

Agencja interaktywna Pro-Creation wybrała do współpracy w zakresie public relations agencję Optimum PR. Zadania stawiane przed agencją obejmą kształtowanie wizerunku Pro-Creation wśród kluczowych grup docelowych.Projekt współpracy obejmuje stworzenie ram polityki komunikowania się z rynkiem, zarządzanie komunikowaniem oraz wsparcie dla zdobywania nowych rynków przez Pro-Creation. Nowy klient Optimum PR specjalizuje się w tworzeniu kreatywnych strategii e-marketingowych oraz projektowaniu kampanii reklamowych, serwisów internetowych, platform Web2.0 i multimediów. Realizuje projekty dla powszechnie znanych marek i firm, m.in. Agora, Colgate-Palmolive, Hyundai, Makro Cash and Carry, Wilkinson Sword, US Pharmacia i wielu innych.„Planowane przez nas działania PR mają wzmocnić naszą obecność medialną wśród największych graczy na rynku marketingu interaktywnego. Chcemy mocniej podkreślić nasze możliwo (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Lukas Bank w Platnosci.pl Dziennikarstwo

Platnosci.pl - lider na rynku płatności internetowych - poszerza swą dotychczasową ofertę szybkich przelewów online o kolejny, dedykowany Klientom Lukas Banku, LUKAS e-przelew.  Lukas dołącza do licznego grona naszych dotychczasowych Partnerów – mówi Marcin Jabłoński, dyrektor PayU S.A., właściciela serwisu Platnosci.pl wchodzącego w skład Grupy Allegro. Staramy się by nasze usługi były szeroko dostępne dla potencjalnego kupującego, ułatwiając rozliczenia internetowe Klientom rożnych banków. Skoro Klient poszukuje towaru w sieci, znajduje go i dokonuje zakupu, to logiczne jest że trzeba dać mu również możliwość zapłaty w tym samym miejscu. Nasz system daje taką możliwość – podkreśla.  Stworzony model usługi znacznie upraszcza Klientom Banku dokonywanie zakupów w Internecie. Jeśli Klient jako formę płatności wybierze LUKAS e-przelew, po zalogowaniu do swego konta otrz (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Finał II edycji programu Edukacja z Internetem TP dla Nauczycieli Dziennikarstwo

Ponad stu nauczycieli gimnazjalnych z całej Polski otrzymało dyplomy ukończenia rocznego kursu e-learningowego, uczącego wykorzystania nowoczesnych narzędzi informatycznych w edukacji. Kurs jest częścią programu Edukacja z Internetem TP dla Nauczycieli, organizowanego przez Fundację Grupy TP i Centrum Edukacji Obywatelskiej.  Głównym celem trwającego przez cały rok szkolny programu e-learningowego było  zapoznanie nauczycieli z podstawowymi narzędziami informatycznymi oraz zastosowanie ich w przedmiotowych projektach uczniowskich. - W głównej mierze chodzi o to, aby z jednej strony zachęcić nauczycieli do wykorzystywania nowoczesnych technologii w dydaktyce, a z drugiej, pokazać i nauczyć, jak przekazywać wiedzę w ciekawy i innowacyjny sposób - mówi Jadwiga Czartoryska, Prezes Fundacji Grupy Telekomunikacji Polskiej  Każdy z biorących udział w kursie, nauczycieli mógł skorzystać z jednego z 9 kursów inte (...)

Zobacz cały wpis na blogu »