Myśli

Wpisy zawierające słowo kluczowe myśli.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Pierwsza publikacja :) Słowotok

Kołotanie w myślach Twych, Znowu czujesz się jak syf... Myślisz o tym co by było, Chociaż wiesz, że nic by się nie zmieniło. Może ktoś coś w końcu zauważy, Ale przecież i tak tylko wady wyjdą z jego twarzy... Trudno, nic z tym nie zrobisz, Ale głowa do góry i pokaż, że prosto stoisz. Wa (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
spacer dziele się tym co mam , co wiem

Był już późny wieczór kiedy wracałam z dość długiego spaceru, zamiast nóg czułam kołki a biodra ostro skrzypiały. Każdy krok pokonywałam dzielnie gdyż byłam zasilona pyszną nalewką porzeczkową swojej kuzynki. Pobudzona głowa pracowała bez zastrzeżeń i nasuwała ciągle nowe pytania i odpowiedzi. Uzmysłowiłam sobie jak bardzo czuję się samotna i postanowiłam sobie stanowczo , że od tej pory przestaję walczyć z tą samotnością i przestaje żebrać o uwagę .POSTANOWIONE!!!. Przyjmuję to co dał mi los,taka widocznie jest moja KARMA , jak to mówią mężczyźni biorę to na klatę. Skrywam w sobie mnóstwo problemów, nie moich -cudzych /męża ,dzieci/, lżej by mi było podzielić się nimi z kimś bliskim, ale z drugiej strony zasmucać innych swoimi problemami to też nie fajnie .Nikt nie lubi problemów cudzych bo każdemu się wydaje , że ma mnóstwo swoich .Martwimy się zawsze o innych mało kiedy o siebie. WIĘC ? Myślałam sobie mam puste ręce , puste kieszenie za to serce pełne miłości i głowę pełną przemyśleń – oto całe moje (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
milczac Milcząc

Zgodnie z radą wybrałam się dzisiaj na łono natury. Mimo, że pogoda nie rozpieszczała postanowiłam wsłuchać się w samą w siebie..... chodziłam długo po lesie obserwując otoczenie, jak wiatr kołysał bezwiewnie gałęziami, szum liści..... oparłam się o jedno z drzew....zamknęłam oczy..... i pierwsza myśl jaka była to wróciłam do dnia kiedy tak usilnie chciałam pokazać mojemu księciowi, że jestem silna, że wyrwałam się z jego szpon..... że jestem wolna.... choć tak naprawdę to była fikcja.... chciałam żeby przestał mnie już krzywdzić.... to było nasze pożegnanie.... z mojej strony, bo ON nie był niczego świadomy.... choć teraz myślę, że ON juz odłuższego czasu wiedział o tym, bo o nic więcej ja nie walczyłam.... pamiętam, że ja jechałam samochodem.... celowo do niego zadzwoniłam, żeby mi towarzyszły na telefonie iż jechałam na spotkanie.... ON nie wiedział jaki charakter ma to spotkanie, ale za wszelką cenę chciałam w nim wzbudzić zazdrość..... kazałam mu puścić piosenkę Verby - "Księżycowy kami (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
14-05-2015 wszystko i nic

Mam przed sobą piękny widok. Łąka, las , błękitne niebo. Moje życie takie piękne nie jest. Zawsze myślałam, że coś w życiu osiągne, ze dam radę, ale nie miałam szczęścia. Beznadziejni znajomi, chłopcy, wszędzie szukałam akceptacji, tylko po co. Ta . Teraz to wiem. jestem już starsza, i nieszczęśliwa. , no super. Tylko w czym, nie masz kasy, a ni bogatych rodziców, talent , jaki, nie śpiewam, nie gram na żdnym instrumencie, nie maluje, nie umiem języka, czemu nie wiem, bo nikt mnie nigdzie nie zapisywał, Wierzysz w coś i robisz , a i tak nic nie masz, Przestajesz wierzyć, działać i w końcu stoisz w miejscu.  Potem napotykasz na miłość, a by najmniej tak myślisz, bo po jakimś czasie i to zanika. Dbasz o męża, o dzieci, rezygnujesz z własnych marzeń, bo myslisz, że tak trzeba i że będziesz szczęsliwa do końca, bo takie twoje przeznaczenie, że tak ma być. Sama nie wiem, dziś jestem w takim stanie, że w nic już nie wierzę, Mam dość i czuję sie jak zero, jak ktoś bez talentu, bez przysz (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Koniec roku myśli przelane na bloga

Koniec roku jak zwykle skłania do refleksji.. 2014 nie był dla mnie łatwy ani przyjemny.. Choroba i śmierć babci, nieudanay kredyt hipoteczny, rozłąka w związku i nadciągający w nim kryzys.. niespełnione oczekiwania.. A najgorsze co podsumowuje ten rok - to powrót przyjaciółki nerwicy i obniżonej samooceny. Czy to wypadkowa wydarzeń tego roku? A może skutek nowej pracy? Nowa praca to osobny długi wątek, który na pewno jeszcze w szczegółach opiszę..    Koniec roku składania też do czynienia postanowień - tak uczynię i ja. Otóż postanowiam sobie zapisywać wszystkie POZYTYWNE rzeczy które wydarzają się w moim życiu. Może za bardzo skupiam się na tym co jest złe, niedoskonałe zamiast cieszyć się drobnostakmi?? Nie chce stać się zgorzkniałym grzybem, chciaż czucję, że już mi niewiele brakuje, a do choery mam dopiero 28 lat!  A więc do rzeczy. Co dzisiaj wydarzyło się miłego:  (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Moje naiwne myśli Moje naiwne życie

Witajcie kochani!   Piszę swojego bloga po raz pierwszy, więc proszę o wszelką krytykę związaną z moim pisaniem.   Opisuję tu swoją prawdziwą historię, bo nie mam się komu zwierzyć - to jest zapis moich myśli, marzeń i rozterek.   Mam męża, trójkę dzieci i cały bagaż z tym związany.

Zobacz cały wpis na blogu »
Początek blog multitematyczny

Początek jest bardzo ważny. Prowadzenie czegoś takiego jak blog pojawiało się w mojej głowie już kilka razy. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Chciałbym sie pochylać na tym blogu nad wieloma ważnymi sprawami, innymi ważnymi trochę mniej i może pozornie zbędnymi. Zapinamy pasy i zaczynamy:)

Zobacz cały wpis na blogu »
„Książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek dobiera” Czytam więc jestem!

  „Książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek dobiera”   Zaczynam od tej myśli Monteskisza gdyż wydaje mi się ona interesująca i prawdziwa. Bo czymże innym, jak nie kreacją jest czytelnictwo? Stwarzanie światów, opisywanie ich, zanurzanie się w róznorodne emocje jest rodzajem życia społecznego. Życia na które mamy znacznie większy wpływ...     Szołem Alejchem napisał kiedyś, że:   „Los książki podobny jest do losu człowieka. Musi ona przejść wszystki (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Znowu to samo... zmylony

Nie wiem na czym już polega miłość... Bo nie wiem jak ci ją pokazać... Ciągle próbuje sobie wytł€maczyc dlaczego to wszystko to nie prawda...

Zobacz cały wpis na blogu »
żyjemy dziobiemy wydziobane neuronów działanie

Napiszę na tym bogu coś o swoim życiu. Powiesz nic niezwykłego. Moje życie jest przecież podobne do Twojego.. W nocy śpię, rano wstaję, jem, myślę. Prowadzi mnie ciekawość świata. Mówię, ale nie wszystko. Właśnie o niewypowiedzianych myślach będzie ten blog. Inspiracją do nich jest przecież to co dzieje się wokół nas..  Mnóstwo myśli przebiegających przez głowę. Niektóre warte przemyślenia odnajdą tu swoje miejsce. W komentarzu zostaw swoje, będę zaszczycona.

Zobacz cały wpis na blogu »
takie tam I stand Alone

Dziwnie się czuję. W sumie nie wiem co mam napisać. Jakbym chciała podniosłabym się w kilka sekund...... Wiedziałam, że nawał wydarzeń w końcu mnie zacznie uderzać. Dziwiłam się, że tak dobrze znoszę to wszystko jak trwało (wiecie, nie pisałam tu o tym, pisałam tylko o samczyku heh, a reszty jest dużo więcej.......). Jak czułam to do niego, budziłam się z uśmiechem na ustach a pierwsza myśl to był on.... Teraz mam kwaśne sny i budzę się ze skwaszoną miną i rezygnacją. (Heh, nie myślcie ze jeden koleś ma taką moc :P to wypadkowa poważniejszych wydarzeń...). Ale niewątpliwie się do tego przyczynił. Niesmak mam z naszej znajomości. Czuję od niego strach, niechęć, dystans i obawę.....wiem, że trochę mnie lubi, ale ciągle się zastanawia nad wszystkim co nas dzieli. Heh jakbym ja sie nad tym zastanawiała to nigdy nie miałabym prawa się z nim w ogóle zacząć spotykać :P:P. Dziwny koleś, zamiast się cieszyć (choć już teraz ciężko o t (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Natłok myśli Głębia Dnia

Myśl ta prześladuje mnie już jakiś czas... "A może Gwiazdka już o mnie zapomniała?? :(".Wiele sytuacji składa się na to że teraz jest jak jest czyli cisza... Choć mi trudno tak :( Co prawda nie poznałem tej Swojej Gwiazdki w świecie realnym, ale przestać myśleć już o Niej nie potrafię. To dziwne, dawno tak już nie czułem się. Przecież nie znam jej dobrze, jedynie z NK.Czy Iskierka już o mnie zapomniała ?? :(To pytanie nie daje mi spokoju już jakiś czas :( Co się stało że teraz taka cisza ?? :( Kiedyś pamiętam nasze rozmowy, o błahostkach ale dla mnie miłe, a teraz ?? Cisza, zero kontaktu. Co prawda wiem czemu tak jest, ale nieraz nasuwa mi się myśl że to już koniec tej znajomości i nawet w prawdziwym świecie nie zdążę poznać tego Skarbu :(A może ja przesadzam ?? Może to tylko przejściowe i znów wróci do stanu poprzedniego ?? Ale czy to normalne że po kilku rozmowach można ciągle tak myśleć o jednej dziewczynie ??  (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
MYŚLI PRZY DUCHU WYPAROWAŁY, OBRAZY STAŁY SIĘ PIERWSZE Przesłanie Miłości Jezus Chrystus

MYŚLI PRZY DUCHU WYPAROWAŁY, OBRAZY STAŁY SIĘ PIERWSZE 233. I to zjawisko jest chciane, pożądane i naturalne, pochodzące od ducha waszego, który przemawia obrazem odebranym przez mózg tylny, a myśl go opisująca powstaje w mózgu przednim, a dalej mowa lub pismo czy rysunek odda obraz widzianym z ducha w materii. (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Czytanie w myślach? Poszukiwacz wiedzy

      Amerykańscy naukowcy stworzyli program, który jest w stanie przewidzieć, jak będą wyglądały wzory fal mózgowych związanych z myśleniem o konkretnych przedmiotach, np. stole, krześle. Dotychczas można było rozpoznać za pomocą rezonansu magnetycznego obszary mózgu, aktywne podczas myślenia o różnych rzeczach. Teraz naukowcy rozłożyli myśli o danym przedmiocie na czynniki pierwsze i okazało się, że myślenie np. o jabłku uruchamia części mózgu związane z przetwarzaniem informacji o zapachu, smaku i żuciu. Czyli dla mózgu jabłko jest tym, co z nim możemy robić. Odkrycie to może posłużyć do stworzenia słownika, za pomocą którego w przyszłości będzie można odgadnąć myśli człowieka. Na razie jednak sztuczka ta udaj (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Szansa wybór

Wola istnienia daje szansę przezwycięzenia trudności życiowych szczególnie u ludzi młodych

Zobacz cały wpis na blogu »