Moda

Wpisy zawierające słowo kluczowe moda.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Własna piosenka Codziennie nuce sobie taką piosenkę...

no więc chodzi o to że napisałam tekst piosenki :D Maybe I sit here alone Maybe I haven't nobody But I know that somebody feel worse than me And it's fucking good Some day came dead man (o ile chodziło o to, że przyszedł martwy człowiek) He took my hand and showed me How much I really mean But nobody will see me one more time I don't need your help And I don't need nurses I don't need a rose But I'm kind of these world that your never buy... Some day came dead man He took my hand and showed me How much I really mean But nobody will see me one more time Akon  Blame  Chris  Hip   (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
EmO pYtAnIa Emo blogas

*"Chciałabym być EMO, ale moi rodzice się czepiają, że maluję się i ubieram jak idiotka, że wyglądam jak potwór, wciąż słyszę "masz sie przebrać", "jak dziewczynka może tak wyglądać?". Jak mam ich przekonać do stylu EMO? Pomóż..." # Nie martw się. Ze mną było podobnie. Rodzice wciąż się czepiali i mieli o wszystko pretensje. Nie zwracałam na to uwagi i w końcu dali sobie spokuj. Wojna ze starymi trwała kilka lat, ale wreszcie odpuścili. Jeżeli to nie zadziała na twoich rodziców sprubój ich przekonać, że to bardzo ciekawy styl". Pokaż im zdjęcia EMO ludzi, puść muzykę EMO, udowodznij, że to wcale nie jest ordynarny styl. Wręcz przeciwnie. Powiedz, że makijażu do szkoły nie będziesz robić, tylko popołudniu. To na pewno pomoże.: =) *"Chciałabym być EMO, ale mam długie włosy i nie chcę ich obcinać. Czy przez długość moich włosów nie mogę (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Sondowanie blooga Absurdy polskiej rzeczywistości !!!

To kolejny mój bloog.O absurdach polskiej rzeczywistości piszę na bloogu praca2.bloog.pl.Prowadzę także własną stronę www.hawi.com.pl na którą serdecznie zapraszam.W przyszłości będę zajmował się tylko jednym bloogiem , tzn tym który będzie miał większą popularność. Pozdrawiam wszystkie osoby odwiedzające moje bloogi

Zobacz cały wpis na blogu »
TRIBUTE TO MARIMEKKO w H&M Wszystko dla kobiet - czyli czego Wam potrzeba

Chodzi o energię lata. W tym sezonie H&M eksploduje życiem na scenie mody, a wszystko dzięki Marimekko, fińskiej firmie tekstylnej, która od lat 50. zachwyca śmiałymi, jaskrawymi kolorami. Używając nadruków ze słynnego archiwum Marimekko do wykreowania 70 różnych ubiorów męskich, damskich i dziecięcych, grupa projektantów H&M zabierze cię z ulic miasta prosto na upalną plażę. Od 10 kwietnia kolekcja będzie sprzedawana w sklepach H&M na wszystkich 28 rynkach. Wybrane części kolekcji będą sprzedawane również na 10 Corso Como w Mediolanie, 10 Corso Como w Seulu oraz na Dover Street Market w Londynie.   Marimekko słynie z błyskotliwej prostoty swych nadruków. To ikona mody Jackie Kennedy pokazała światu Marimekko, nosząc sukienki tej marki podczas kampanii prezydenckiej swego męża w 1960 roku. Od tego czasu Marimekko symbolizuje optymizm i pozytywne nastawienie, co s (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Decotrendy.pl – agaty dla kobiet o stu twarzach Wszystko dla kobiet - czyli czego Wam potrzeba

W połowie marca internetowa galeria artystyczna Decotrendy (www.decotrendy.pl) wprowadziła nową  kolekcję biżuterii wykonanej z agatów i srebra.Mówi się o kobietach, że mają sto twarzy... Jeśli to prawda, każdą z nich można by ozdobić inną odmianą agatów. Dla radosnej – słoneczny agat spękany, dla smutnej – mroczny agat mszysty, a dla zamyślonej – tajemniczy agat Botswana...Pełną gamę odmian agatów prezentuje galeria Decotrendy.pl w najnowszej kolekcji biżuterii. W jej skład wchodzi kilkadziesiąt par ręcznie wykonanych, unikatowych kolczyków i bransoletek. Oprawę agatów stanowi polerowane i satynowane srebro. „Cała kolekcja jest dość klasyczna. Forma nie dominuje nad treścią, co pozwala agatom zaprezentować całe ich piękno. Wybierając kamienie do tej kolekcji, staraliśmy się o jak największą ich różnorodność. Mieliśmy do dyspozycji cała paletę kolorów. Bez przesady możn (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Kingsajz dla kazdego - czyli zbyt duzo Machulskiego? Narzekam - czyli co mnie wkur...

Siema, troche mnie tu nie bylo ale nawet ja musze czasem odpoczac od narzekania ;) ale skoro juz tu jestem, od kilku dni szukam czegos na co warto ponarzekac. Tak patrze po ludziach, szukam czegos wkurzajacego, i dotego wartego opisania... i kiedy juz mnie nadzieja opuscila, minela mnie pewna dziewoja... Pamietacie moze taki zajebiaszczy film w ktorym Kaśka Figura duzo ciala pokazuje, i krasnoludek poniej nagiej biega (moja ulubiona scena ;) ) - tak moi drodzy mowie o Kingsize (ci ktorzy nie wiedza oco chodzi niech lepiej sie nie przyjaznaja) i tam oto w tym dziele machulskiego, jest pokaz mody (pamietacie?) No i wlasnie, ja ostatnio zaczynam widziec krasnoludki, a wlasciwie laski przebrane za krasnoludki ( odrazu odpowiadam niczego nie biore, i nie niesprzedam! ;) ) Napewno widzieliscie - Lachon ubrany w duzą luzną czapke, jakies dziwne cizemki, taki smieszny dziwny plaszcz w kolorze czerwonym albo zółtym, do tego omawiany wcześniej torbiel... kurwa co to do choler jest? Laski wygladaja jak wyrwa (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
torebka... damska torebka Narzekam - czyli co mnie wkur...

hmmm wczesniej pisalem otym jak to wiesniaki torebki nosza... ale zapomnialem napisac o samych torebkach, widzieliscie moze takie cos - dziewczę ladnie ubrane (xero laska) i do tego zajeeeeeeeeeeeeeebiscie wielka torebka, a wlasciwie torba, taka wyjebana ze ja na tydzien bym sie spakowal razem z zarciem, a i sama dziewuszka by w ta torebke sie schowała. i tacha taki lachon tego torbiela na ramieniu, torbiel wielki poprostu olbrzymi. I zapieradala taka po miescie z ta torebka, nawet do tego sklepu co to nie dla idiotów ja wpuszcza, a ty człowieku zostawiaj plecak ( do ktorego tak nawiasem mowiąc to chuj co wejdzie, a do torbiela to i plazma 32 calowa, albo caly xbox480 czy jakos) ..... tak stanowczo mnie to denerwuje, bo o wkurwieniu niema co mowic, wsumie to mnie to tez mocno smieszy, bo co lachon moze tam miec ? (znaczy na chuj mu taka wielka tobra???) nic to poprostu "nichuizm"

Zobacz cały wpis na blogu »
laski - xero Narzekam - czyli co mnie wkur...

ugh ale mam dzis dzien... Wszyscy wiemy ze dziewczyny uwielbiaja chodzic grupami, od 2 - n , wszyscy chyba tez wiemy jaka tragedia bylo kiedys jak dwie przyszly ubrane tak samo na ta sama impreze... Ale ostatnio sie cos zaczelo zmieniac, na ulicach pelno lachonow ubranych tak samo - czarne obcisle spodnie (chyba biodrowki... czy cos) biale albo jakies chujowego koloru obuwie, i kraciasta kurtka z pod ktorej wystaje jakas tam bluzeczka.... no i nery widac bo przeciez lubia biegac do kibla co chwila... niech ktos mi wytlumaczy co to kurwa jest??? dlaczego one wszystkie TAK SAMO WYGLADAJA kropka w kropke, ten sam sytl, to nawet nie subkultura tylko kurwa jakas sekta, czy poprostu im estrogen na baniak daje? to moze mnie nie wkurwia ale zastanawia... bo przeciez w modzie chodzi oto zeby sie wyróżniac a nie wygladac jak reszta lachonow? laski - xero - rządzą ! ......

Zobacz cały wpis na blogu »