Wpisy zawierające słowo kluczowe lead generation.
|
Social listening w sprzedaży — jak słuchać internetu i wyciągać z tego leady Przedstawiciel Handlowy
Social listening w sprzedaży — jak słuchać internetu i wyciągać z tego leady? W erze cyfrowej większość rozmów o markach, produktach i problemach klientów toczy się w internecie — na forach, w mediach społecznościowych, w komentarzach pod artykułami. Właśnie tam zaczyna się nowoczesna sprzedaż. Social listening, czyli aktywne słuchanie internetu, pozwala wyłapywać te sygnały i przekuwać je w realne leady. Co to jest social listening? To proces monitorowania i analizowania publicznych wypowiedzi w sieci na temat marek, branż, produktów, a nawet konkretnych problemów, które potencjalnie może rozwiązać twoja oferta. Nie chodzi tylko o "słuchanie", ale przede wszystkim o wyciąganie wniosków i szybkie działanie. Jak social listening wspiera sprzedaż? Wychwytywanie intencji zakupowej Ludzie (...) Zobacz cały wpis na blogu » |