Koty

Wpisy zawierające słowo kluczowe koty.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Poniedziałęk Moje życie codzienne

Dzis wstałem o 8 . Idąc do szkoły widziałęm czarnego kota. Po 4 godzinach nauki wrociłęm  do domu.

Zobacz cały wpis na blogu »
Opieka nad kotami Opieka nad kotami

Dziś opowiem wam jak zajmować się chorymi kotami i że nawet najmniejszy

Zobacz cały wpis na blogu »
Opieka nad kotami Opieka nad kotami

Hej, witam wszystkich którzy chcą rozszerzyć swoją wiedze na temet kotów i opieki nad nim, mam nadzieje żę moje blogi wam pomogą Kiedy nie powinno się kąpać kota Koty to z natury bardzo czyste zwierzęta. Myją się same i większości przypadków nie ma najmniejszej potrzeby, by im w tym pomagać. Zdarza się, że kot się czymś ubrudzi – wlezie w zakurzone kąty, błoto, produkty spożywcze (miód, mąka i tym podobne). W takich przypadkach kota też nie kąpiemy. Możemy mu pomóc, przecierając futerko  ręcznikiem zwilżonym wodą i wystarczy. Resztę powinien zrobić sam. Kiedy trzeba wykąpać kota Najważniejsze pytanie, które powinniśmy sobie zadać, gdy nasz kot się ubrudzi: czy substancja jest niebezpieczna dla jego zdrowia, toksyczna? Czy jej zlizanie może spowodować problemy zdrowotne i zatrucie? Do takich substancji będą należeć np. chemikalia, smar. Wtedy kota bezwzględnie trzeba wykąpać, ale pamiętajmy, że pi (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Koty i ich wpływ na życie w domu kolekcja życia

Dzień dobry. Dzisiaj opowiem trochę o moich dwóch ofutrzonych domownikach. Starsza Minia to kotka rasy Europejski krótkowłosy ( czyt Dachowiec ), natomiast druga koteczka to Ruda rasy Maine Coon.                              Przygoda z koteczkami zaczęła się niewinnie. Małżonek mój przygarnął koteczkę z ulicy , przyniósł do domu i została. Na początku - nie powiem, zachwycona nie byłam. Tym bardziej , że wydawało mi się wtedy iż nie przepadam szczególnie za tymi zwierzątkami. Mijały dni, tygodnie, miesiące i coraz bardziej, coraz bliżej....coraz i (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Niepowodzenie Miłosne perypetie

Nie mogę teraz opisać swojej złości , irytacji i rozżalenia. Kolejny zawód , nie dość , że nadal od dłuższego czasu jestem zakochana w jedym kretynie to do tego , gdy nadażyła się okazja do poznania kogoś nowego , fajnego to okazał się totalnym dupkiem! Nie mam szczęścia do płci przeciwnej. Na moim koncie milion niepowodzeń... Czy ja serio skończe jako stara panna z kilkoma kotami? Oczywiście to nie znaczy że nie lubię kotów , wręcz przeciwnie.

Zobacz cały wpis na blogu »
Hotel dla kotów Zdjecia kotów

http://kocihotelik.pl/

Zobacz cały wpis na blogu »
coś o moich kotach kocizagajnik

Od urodzenia jestem kociarą. Koty zawsze towarzyszyły w moim życiu i tak pewnie już zostanie. Aktualnie mam  7  swoich i kilka przychodzi obcych szczególnie na jedzenie, które kupuje w dużych ilościach. Średnio co 1,5 miesiąca musze kupować 30 kg jedzenia suchego. Niektórzy powiedzą, że koty same sobie znajdą pożywienie i nie będą potem łapać myszów itd. ale moje koty są łowne. Za czasów młodości zdarzało się że miałam ponad 20 kotów, spokojnie moje koty są wolnożyjące i mieszkają na wsi więc ilość może kogoś przerazić, ale da się ogarnąć. wtedy jeszcze koty tak nie chorowały, jak teraz coróż jakaś nosówka i koci katar.Kiedyś koty piły tłuste mleko od krowy i im nic nie było, teraz  trzeba z tym uważać. Ja nieraz daję im mleko, ale je rozwadniam z wodą żeby nie było za tłuste.W sobotę kupiłam kotom w rosmanie saszetki pakowane po 15 za 10 zł. jakaś niemiecka firma, ale kotom smakowało. Jakieś trzy tygodnie temu okociła mi się kotka ma 3 (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Jakiego wybrać kota? Zwierzęta domowe

Osobiście wychodzę z takiego założenia, że naprawdę nie ma tego kota, który nie jest miły - jednakowoż ja po prostu jestem wielkim fanem kotów, a więc to pewnie z mojej strony wielce nieobiektywne. A niby które koty są najbardziej wskazane dla szukających mądrych stworzeń, ponadprzeciętnie żwawych? Chociażby polecam koty maine coon. Moim zdaniem kot mainecoon jest genialny, no coś praktycznie perfekcyjnego. Co sądzicie na temat tych pochodzących z Ameryki Północnej kotach? Spora część wielbicieli zwierzaków bądź takich osób, które w sumie mają po prostu neutralny stosunek do owych istot, myśli, że co jak co, ale akurat koty są bardzo nudne. Trudno jednakowoż nie dostrzec, iż są wyjątki. I na szczęście są te koty, które są w stanie wprowadzić do naszego mieszkania nieco poweru. Zwłaszcza piekielnie fajny jest kot syjamski - urokliwy kot, wszyscy s (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Syjamski czy Maine Coon? Zwierzęta

Poszukiwałem energicznego kotka, który spowoduje, że życie będzie sporo ciekawsze. I z tego powodu kupiłem kota syjamskiego - trudno powiedzieć, iż kot syjamski jest niedużym wydatkiem, jest drogi, jednakże jestem i tak uradowany. Głównie z tej przyczyny, że bądź co bądź mój znajomy nie ściemniał; tzn. faktycznie sytuacja jest taka, iż koty syjamskie charakteryzują się energicznością. Pewne koty są przeraźliwie nudne - ale na pewno nie takie syjamskie! Co jak co, lecz trudno nie docenić tych kotów - osobiście jestem ich wielkim miłośnikiem, to kolejny argument za tym by ta osoba, która nie posiada kota wreszcie odważyła się zrealizować swój cel. Sam nie mam obecnie owego kota w kolekcji, lecz to się zmieni. To znaczy mimo wszystko wychodzę z tego założenia, iż własne cele należy starać się realizować, więc kot mainecoon za raczej krótki czas bę (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Witam OschleichiPoradachOKotach

Witajcie na blogu u schleichach i kotach dziś bede miała o jaskrze u kota więc o 20 pojawi on się więc zapraszam!

Zobacz cały wpis na blogu »
O co w tym chodzi pandaseo

masakra, nie kumam tego systemu blogowego, czemu pod adresem głównym bloga nic nie ma. Zrobienie kilku notek jest niewidoczne, mimo że w panelu mam te notki. Okazuje się, że to co jest notkami w panelu okazuje się być komentarzami pod tym adresem: http://pandaseo.blogi.pl/comments/lista-katalogow-na-strone

Zobacz cały wpis na blogu »
Romex Games witam! Mała zapowiedź RoMeX Games

Witam Cię Piotrze! Jako, że to pierwszy wpis nazwę go Zapowiadawszym :P. Ogólnie do wymyślenia jest sporo shitu typu - lryteria oceny gier - rodzaj gier - zachęta :D - motywacja - ja pierdole...   Także Romku nocka z Call of Duty Black Ops 2, na jutro musi być gotowy materiał żeby wpasować go w pomysły. GL HF!        

Zobacz cały wpis na blogu »
Kot Simona czworonogi

Te filmiki to kwintesencja kociej natury, szkoda że tak ich niewiele...

Zobacz cały wpis na blogu »
Mamaj czworonogi

A wiec o kocurze Mamaju Jak widać rudy jest i charakter też ma rudy, własnymi drogami chadza ale przymilić też się potrafi. Jego dewiza to "karm mnie, kochaj mnie i nie opuszczaj" a ja w zamian za to dam ci sie pogłaskać w przypływie dobroci wobec ludzi. Ma coś w sobie z Garfielda aczkolwiek nie jest tak wredny. W tym jest najlepszy jego współbrat Dżigit, ooo to paskudny mściciel ale o tym w kolejnej odsłonie... Od Rud (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Rudy kocur czworonogi

Czy te oczy mogą kłamać..... To pierwszy prezentowany mój zwierzak, kocur bardzo kocurowaty, nie pozbawiony swej męskości... czyli w krótko mówiąc nie pozbawiłam go jaj, ma to czasem przykre zapachowo w skótkach konsekwencje dla domowników   hmm no cóż..... Od Rudy zdjęcie fotka rudego

Zobacz cały wpis na blogu »