|
Zasada 5 sekund w sprzedaży – jak pierwsze wrażenie online wpływa na decyzje zakupowe Przedstawiciel Handlowy
Zasada 5 sekund w sprzedaży – jak pierwsze wrażenie online wpływa na decyzje zakupowe Wyobraź sobie, że wchodzisz do sklepu i od progu widzisz chaos, brudne półki i nieuprzejmego sprzedawcę. Prawdopodobnie nie zostaniesz tam długo, prawda? Tak samo działa to w świecie online – tyle że tu masz tylko 5 sekund, by przekonać użytkownika, że warto zostać. To właśnie mówi zasada 5 sekund – jedna z kluczowych zasad w projektowaniu doświadczeń użytkownika (UX) i psychologii sprzedaży. Zakłada ona, że przeciętny internauta potrzebuje zaledwie kilku sekund, by ocenić stronę internetową i podjąć decyzję: zostać czy zamknąć kartę. Te pierwsze chwile decydują o dalszej interakcji – i ostatecznie o sprzedaży. Dlaczego te 5 sekund są tak ważne? Ludzki mózg działa błyskawicznie – już w pierwszej sekundzie w (...) Zobacz cały wpis na blogu » |