Konwersja a kolor

Wpisy zawierające słowo kluczowe konwersja a kolor.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Psychologia koloru w materiałach sprzedażowych — eksperymenty i nowe odkrycia Przedstawiciel Handlowy

Psychologia koloru w materiałach sprzedażowych — eksperymenty i nowe odkrycia Kolory mówią więcej, niż się wydaje. W świecie sprzedaży i marketingu od lat wiadomo, że barwy mają realny wpływ na decyzje zakupowe konsumentów. Ale co mówią najnowsze badania? Jakie kolory naprawdę sprzedają — i w jakim kontekście? W tym wpisie przyglądamy się aktualnym eksperymentom i odkryciom ze świata psychologii koloru. Kolor a emocje — fundamenty psychologii koloru Kolory wywołują określone emocje i skojarzenia, które wpływają na nasze zachowania. Oto kilka przykładów: Czerwony – przyciąga uwagę, budzi emocje, kojarzy się z energią i pilnością (idealny do przycisków CTA, wyprzedaży). Niebieski – wzbudza zaufanie i poczucie bezpieczeństwa (często używany przez banki, firmy tech (...)

Zobacz cały wpis na blogu »

Drogi użytkowniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

 Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

 Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.