Wpisy zawierające słowo kluczowe kampania reklamowa.
Promocja to nie tylko pozycjonowanie Pozycjonowanie stron
Kolejny raz podczas rozmowy w sprawie pozycjonowania strony internetowej, klient chłonący wiele nowych informacji w krótkim czasie, zupełne zapomniał, że tak naprawdę chodzi o promocję jego marki. Wysokie pozycje na ogólne frazy to oczywiście podstawa, ale w tym przypadku, bardziej opłacalne byłoby wypromowanie chwytliwej nazwy marki. Sukces komercyjny takich marek jak Allegro, komputronik, Onet, Coca-cola, polega na dotarciu do klienta i zapoznaniu go z nazwą, którą zapamięta. Wdarcie się do podświadomości klienta jest najlepszym zabezpieczeniem przed spadkami w Google i daje ogromną przewagę nad konkurencją. Aby tego dokonać, należy mieć wysoki budżet albo naprawdę utalentowaną ekipę od promocji. W drugim przypadku możemy korzystać ze sprawdzonych technik promocji – nie tylko pozycjonowania i linków AdWords, które obsłuży każda sekretarka po godzinnym szkoleniu. Oferowanie klientowi tylko „gwarantowanej dziesiątki” to mało. Aby firma mogła być naprawdę (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.
Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.