CRM - Customer Relationship Management WebBlog
Zarządzanie relacjami z użytkownikami Internetu/klientami (CRM - Customer Relationship Management) jest strategią i częścią filozofii biznesu. Samo pojęcie CRM jest bardzo szeroko pojętą filozofią dotyczącą obsługi klienta oraz dbaniem o dobre kontakty z klientami. Wprowadzanie systemu CRM jest ważnym czynnikiem dla firm działających w sieci. Gwarantuje on nie tylko sprzedaż towaru czy usługi, ale również stałe relacje z klientem, maksymalizację rentowności, minimalizację kosztów obsługi klienta. O sprawności i użyteczności tej strategii świadczy to, iż firmy funkcjonujące na tradycyjnym, niewirtualnym rynku, sięgają po rozwiązania z zakresu CRM. Poprzez działalność internetową takich instytucji jak banki, instytucje państwowe, urzędy pocztowe itp. Tworzenie internetowych oddziałów obsługi klienta oraz call center, ma na (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczaÄ Ci coraz lepsze usĹugi. By mĂłc to robiÄ prosimy, abyĹ wyraziĹ zgodÄ na dopasowanie treĹci marketingowych do Twoich zachowaĹ w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czÄĹciowo finansowaÄ rozwĂłj Ĺwiadczonych usĹug.
PamiÄtaj, Ĺźe dbamy o TwojÄ prywatnoĹÄ. Nie zwiÄkszamy zakresu naszych uprawnieĹ bez Twojej zgody. Zadbamy rĂłwnieĹź o bezpieczeĹstwo Twoich danych. WyraĹźonÄ zgodÄ moĹźesz cofnÄ Ä w kaĹźdej chwili.