Imieniny

Wpisy zawierające słowo kluczowe imieniny.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

życzenia urodzinowe życzenia urodzinowe

Gdy łączą się święta przybywa czas, kiedy to rozpoczynamy myśleć o polskich najbliższych. Nasze myśli zazwyczaj wzmacnia fakt dłuższej rozłąki będącej wytworem chociażby wyjazdem za przeszkodę w obiektach zarobkowych. Aby wysłowić naszemu odczucia delegujemy im gratulowania świąteczne. Jeżeli poszukujesz wnikliwych muzy na to, jak pobudować nurtujące, nowe gratulowania, koniecznie przejrzyj w internecie, obadaj przeróżne sugestie. Oprócz tego na owego typu portalach zoczysz propozycje nurtującego naznaczenia pragnień, na przykład jacy? czynnikami scrapbookingowymi. Życzenia świąteczne powinni egzystowań kunsztownie oraz nieciekaw wpisane, zatem czato się postarać KsiegaZyczen.pl. Aby nadeszły w pamięci twoich krewnych na długo postaraj się wyselekcjonować ładną etykietkę świąteczną. Z pewnością tego rodzaju gest spodoba się twoim intymnym i podkreśli fakt, iż o nich myślisz, mam ich na zatwardziałe w pamięci. Pomimo, że tradycja pisania listó (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
zyczenia na kazda okazje Blog Asi, czyli babskim okiem o różnych rzeczach!

Juz za pare dni dzien matki. Warto by znalezc jakies zyczenia prawda? Zyczenia na kazda okazje!. Dzien matki, ojca, nauczyciela, babci dzidka, dziecka! Wszystko! Bardzo ładna szata graficzna, wszystko jest jasne i przejrzyste. Jesli nie mamy pomyslu wlasny wierszyk, skorzystajmy z podpowiedzi tej swietnej stronki. Zyczenia na kazda okazje!       a moze ktos ci bliski ma niedlugo imieniny? A moze urodziny? Nie masz pomyslu co mu dac? Nie masz pieniedzy zeby mu to dac? To moze chociaz zyczenia imieninowe ? :P

Zobacz cały wpis na blogu »
29-06-2006 Moje smęty

Grube to były imieniny, była nasza trójka, która już dziś nigdy sie nie spotka, byli znajomi, byli celebryci, grill i gitary. Krzysiu prosiłeś bym to odszukał i udało mi się. W hołdzie Oldfield'owi: podkład - ja, Piter z empetrójki gitara klasyczna - Chris zwany Krzysiem Gibson - Dejw

Zobacz cały wpis na blogu »
Życzenia imieninowe Lata 80-te

New layer... (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Okolicznosciowa Moje smęty

Z okazji imienin zycze ci przede wszystkim zdrowia, abys znajdowal sile na cieszenie sie najdrobniejszymi rzeczami. Nie jestem w tym dobra wiec po prostu wszystkiego naj.    T. 

Zobacz cały wpis na blogu »