|
Customer Advisory Boards — jak angażować klientów w rozwój produktu i sprzedaży Przedstawiciel Handlowy
Customer Advisory Boards — jak angażować klientów w rozwój produktu i sprzedaży? W dojrzałym B2B sprzedaż nie kończy się na podpisaniu umowy. Największe innowacje i wzrosty zaczynają się dopiero wtedy, gdy klienci stają się partnerami w tworzeniu produktu i strategii. Właśnie temu służą Customer Advisory Boards – rady doradcze złożone z kluczowych klientów, które stają się realnym źródłem przewagi konkurencyjnej. Co to jest Customer Advisory Board (CAB)? To grupa wybranych klientów – zazwyczaj strategicznych, lojalnych lub najbardziej zaawansowanych – zaproszonych do regularnych spotkań z zespołem produktowym, zarządem lub działem sprzedaży. Ich celem jest dzielenie się opinią, kierunkiem rynkowym i oczekiwaniami wobec produktu lub współpracy. Dlaczego warto zbudować CAB? Lepszy ro (...) Zobacz cały wpis na blogu » |