Emo

Wpisy zawierające słowo kluczowe emo.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Witam Cała prawda o mnie i moim życiu

Jestem Piotruś. Jestem emo i jestem dumny ze swojej przynależności supkulturowej. Jestem gitarzystą w emo-kapeli "Razors and Blood". Gramy muzykę emo. To jedyna rzecz, która mnie uszczęśliwia w życiu. Tym co mnie najbardziej dobija w moim zarzyganym życiu jest to, że nie ma w moim życiu miłości do innych osób niż rodzina. To strasznie denerwujące. Niestety nic nie mogę z tym zrobić. Codziennie topie swoje smutki w krwi własnej.  nie mam na myśli tego, że mi dziąsła krwawioł. Kaman mnie o to że sie tne. Wiem, że to dziwne i paranojidalne, ale chłopaki z kapeli mówią, że dzienki temu  nasze piosenki są prawdziwe. (nie chce używać określenia troo, bo tak mówią tylko pierniczeni pozerzy. Psełdo-emosi) Pozdrawiam Piotruś

Zobacz cały wpis na blogu »
ja

jestem jak jestem i nikt tego nie zmieni

Zobacz cały wpis na blogu »
bierdra bierdronka

Uściski ;*Na wstępie, chciałam Was przeprosić za to,że nie pisałam :>Wiem,że i tak nikt tego nie czyta,ale mimo wszystko przepraszam :)Dzisiaj, serwuję wspomnienia ;DO czym napiszę?...Może na początek, krótkie streszczenie mojego dnia :)Dziś, wstałam o 10:30 (wow! ;d)Oczywiście, umyłam się i zeszłam na śniadanie ;dd*Omlet. Mhmm.. ;dWyszłam z psem na spacer i zaczęłyśmy wspominać  z moją Babcią.Zapomniałam wspomnieć,że odwiedzili nas dziadkowie.Przyjechali,gdyż jutro wyjeżdżamy, a nie miałby kto zostać ze zwierzakami.Po powrocie znad morza, przyjeżdża moja koleżanka i jadę do dziadków.Ale do rzeczy, bo urwałam wątek ;pUwielbiam słuchać,gdy babcia opowiada mi o 'dawnych czasach'I tak nam zeszło godzinę.Mój tato, zaplanował wycieczkę krajoznawczą po Starym Mieście.Wstąpiliśmy, na lody i na koktajl.W drodze powrotnej, złapała nas ulewa.Trochę żeśmy zmokli,ale nie było n (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
emo:) eMo

Wszyscy doskonale wiedzą, że jeśli człowiek słucha metalu - jest metalem, jeśli słucha punka - jest punkiem. Tak samo było w przypadku emo...Emo jest podgatunkiem hardcore punka nazwanym tak w połowie lat 80., aby opisać nowy styl zespołów DIY chcących uciec od tradycyjnych standardów muzyki hardcore (era Minor Threat) oraz brutalności sceny tamtych czasów, ustępując miejsca nowej fali eksperymentów, co zainspirowało do założenia wielu zespołów. Nazwa emo pochodzi od tego, że czasami członkowie zespołów przeżywali silne stany emocjonalne w trakcie koncertów. Termin ten jednak nie był wtedy odbierany zbyt poważnie przez niek (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
definicja emo Sliczny Blog Emo Girl

Emo (lub emocore) jest skrótowym wyrażeniem dla "emotional hardcore". Emo jest podgatunkiem muzyki hardcore, umiejscowionym w środkowych latach 80. Głównymi twórcami emo były zespoły wyznające zasadę DIY (do it yourself – zrób to sam), które chciały uwolnić się od tradycyjnych standardów hardcore'u (era Minor Threat), rozpoczynając drogę nowej fali eksperymentów, które spowodowały powstanie wielu nowych zespołów. Określenie emo wzięło się od tego, że członkowie zespołów byli bardzo spontaniczni i emocjonalni w czasie występów live. (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
weekend Filozofia życia emo

Monotonia zabija mnie najbardziej okrutnie jak się daCodziennie ten sam Świat, ludzie którzy go tworzą , te same miejscaTo wszystko zabija mnie powoli, bardzo powoliMam już w sobie tyle jadu ... nie mam siły wezwać pomocyKażdy dzwięk zamiast stawiać na nogi, podcina skrzydła, choć chyba podcinać nie ma już czegoPoranek nie ma już smaku czarnej kawy,nie oślepia mnie rażące słońce a co to siła już zapomniałemChemiczny romans zabił we mnie uczucia, jestem maszyną nastawioną na marnowania czasuTo zadanie wykonuje tak dobrze jak nicAle to nie jest duże osiągnięcieBo w życiu nic nie robie, a raczej robie nic.

Zobacz cały wpis na blogu »
F!CK Sliczny Blog Emo Girl

Ostatnio znow cos zepsulam. W sumie to nie ma nic wspolnego z miloscia - tym razem nie to bylo moim celem, lecz przyjazn. Poznalam bardzo fajna, wartosciowa i wrazliwa osobe, lecz nie ufna. To z powodu tego, ze ktos ja kiedys oszukal. To jest poeta. Ja jestem malarka i rysownikiem. Chcialam zaproponowac wspolprace. Spotkalam sie z ta osoba w restauracji. Rozmawialismy i bylo fajnie. Do czasu. Zaczelam mowic. Kiedy z moich ust polecialy pierwsze slowa na ten temat moglam skonczyc, kiedy ta osoba potraktowala to jako zart i zaczela sie smiac. Ale drazylam dalej temat. Chodzilo o napisanie konkretnego wiersza, a ta osoba sie obrazila, gdy zlozylam propozycje. W sumie nie podawalam zadych tematow, ale chodzilo mi o budowe. Stwierdzil, ze poczul sie jak smiec i nie pis (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Hm. xemox

Chyba czas na notkę. Tylko że nie bardzo wiem wiem co napisać.Mam jakoś chaotyczne myśli i to co piszę może być hmmm... niezrozumiałe?. Nie wiem być może.Ale w sumie nie musi. Daniel podobno nie żyje.Nie wiem czy to prawda.Mam nadzieję, że nie.Bo jeśli tak, to nie wiem co zrobię. [*] Ktoś powiedział mi też dzisiaj, że jestem twarda.Zapytałam dlaczego?.Stwierdził, że skoro tyle złego mnie spotyka a ja umiem sobie z tym sama poradzić to znaczy, że jest dobrze a nawet lepiej.Eh. No nie wiem. Tak w ogóle oglądam teraz Vampire Knight.Zero jest boski. <3Tajemniczy, niedostępny, boski. <3I do tego jest wampirem.Kocham wampiry.Kocham Zero.  

Zobacz cały wpis na blogu »
Miłość?. xemox

Dziewczyna pyta chłopaka.: "Lubisz mnie?."On powiedział "Nie". Myślisz ze jestem ładna?. - zapytała.Znowu powiedział "Nie". Zapytała wiec jeszcze raz.:"Jestem w twoim sercu?" Powiedział "Nie".Na koniec się zapytała.: "Jakbym odeszła, to byś płakał za mną?."Powiedział, że "Nie". Smutne - pomyślała i odeszła.Złapał ją za rękę i powiedział.: "Nie lubię Cię, kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna, tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu, jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą, tylko umarłbym z tęsknoty."...   Ładne... szkoda, że miłość nie jest dla mnie. Nie jest mi dana.

Zobacz cały wpis na blogu »
Moja Pierwsza notka na tym blogu... Moje cieżkie i miłe chwile bycia EmO

To moja pierwsza notka na tym blogu a wiec mówić  jak coś bedzie nie tak jak potrzeba...Tą notke poświece na napisaniu paru słów o tym kim jestem i o czym zamierzam pisać...No wiec jak juz pewnie wiecie jestem Justyna i jestem EmO...Może wam sie to nie podobać no ale cóż nie musi...Mam 13 lat i życie traktuje jak jedną wielką przygode...i jednocześnie zabawe...Mam wielu przyjaciół ale wrógów też mam dużo...No cóż takie jest życie raz jesteś na szczycie a raz leszysz pod ławką...I to chyba na tyle co mogłabym napisać tu i teraz...

Zobacz cały wpis na blogu »
Jak zostać emo? Po godzinach

Zgodnie z komentarzową prośbą (jakby mogło być inaczej) prezentujemy filmik poglądowy z serii - Jak zostać emo?   Profesjonalny trener pomoże wam przeobrazić się w Emo klasy najwyższej. Dodatkowo macie parę tekstów, by wytłumaczyć starszym, co to w ogóle znaczy być Emo (kurdę) zaraz zacznę pisać Nemo. Chociaż ta subkultura trochę wygląda jak Nemo :)

Zobacz cały wpis na blogu »
Życie depcze wyobraznie.. Emo blogas

Życie depcze wyobraźnie...Jebane marzenia... Kto je mam jest głupcem..Żadne nigdy się nie spełni... Wszystkie marzenia tylko zaplątają głowe... Gada sie tylko miej marzenia... Ale po co... Żadne mi się nie spełniło za to sa same porazki i złe wspomnienia... o marzeniach, które miały się spełnić, o życiu które miało być lepsze, o sczęściu za miast którego jest smutek i żal...;/ Marzenia zadają najwięcej bólu, myslisz że coś się spełni a tak naprawdę to gówno prawda... I po co marzyć zeby potem mieć żal że to się nie spełni że nigdy nie osiągniesz tego co zamierzałaś...;/ A jednak ludzie marzą chociaż w głębi serca wiedzą że to sami się okłamują...Marzenia o karierze piosenkarki,  o spokoju w domu, o wolności o odnalezieniu siebie...Te moje marzenia nigdy nie staną się rzeczywistością...Marzenia trzeba mieć, ale nie trzeba wierzyć że kiedykolwiek się spełnią...To moje motto i w to wierze... Nie łu (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Kazdy dzien przynosi bol Emo blogas

Każdy dzień przynosi nowy ból...Wiele z was pewnie myśli że każde emo MUSI się ciąć... To nie prawda...To pieprzony stereotyp!!!Tak samo że emo to sam ubiór... Nawet nic nie wiecie o tym co to znaczy się ciać... Wiele osób nie tylko emo robi sobie sznyty i nie robi to na pokaz czy żeby pokazać komuś...;/ On nie tylko nie pokazuje ale się tego wstydz, nie mówi o tym i rozgłaśnia... Żałuje że znowu sie okaleczył... I to nei jest tak że jak się chce to można przestać... To jest jak narkotyk... Raz z tym zaczniej i towarzyszy ci to do końca życia... Zawsze gdy będzie Ci źle albo coś się nie uda będziesz myśleć o żyletce bo wiesz że to ci pomagało... I trzeba mieć silną wolę żeby to przezwycięzyć... Mówi się że ludzie którzy się tną to są słabi... Może i tak a może po prostu znaleźli inny sposób rozładowania uczuć... Nawet nei zdajecie sobie sprawy ile trzeba mieć zapracia żeby z tego "wyjść"... Jednak ciągle jest pokusa... sięgnięcia po m (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
hehe Zycie problemy szkola

multikino WARSZAWA Specjal Czarny Nauka modne fryzury

Zobacz cały wpis na blogu »
Weekend! Konie i wogle

Radio Konin - obecnie nieistniejąca lokalna stacja radiowa nadająca z przerwami do roku 2005. Było pierwszym komercyjnym nadawcą radiowym w regionie konińskim, zaczęło nadawanie 15 sierpnia 1992 roku. Jeszcze przed uzyskaniem koncesji na nadawanie doszło do rozłamu w radiu i powstały dwie konkurencyjne rozgłoście - Radio 66 i Radio RRM. Koncesję Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji po raz pierwszy nadała radiu w 1995 roku. Do grudnia 1996 roku po zamknięciu pozostałych stacji radiowych z powodu braku koncesji, Radio Konin było jedynym nadawcą w regionie konińskim. W 2001 roku ogłoszono nowe częstotliwości stacji, rok później przedłużono koncesję radia. Jednak w 2003 roku uchylono koncesję radia i stacja na wniosek URTiP zawiesiła w lutym 2004 roku nadawanie. Stacja wznowiła działalność, po korzystnej dla niej decyzji sądu w sierpniu 2004 roku, choć nadal nie miała potrzebnej koncesji. Niestety, w związku z zaległymi opłatami do ZAiKSu radio nie dostało koncesji i musiało zamilknąć 29 kwietnia 2005 ro (...)

Zobacz cały wpis na blogu »