Czerwiec

Wpisy zawierające słowo kluczowe czerwiec.

« najpopularniejsze słowa kluczowe

Lista obejrzanych filmów w czerwcu 2023 Haken W Obłokach Trzeźwości

Lista obejrzanych filmów - czerwiec 2023     Filmy, które uważam za bardzo dobre/rewelacyjne:   1. Sam (2001) 2. Nie jesteś sobą (2014) 3. Znachor (1981) 4. Nie oddychaj 2 (2021) 5. Dziecko Rosemary (1968) 6. John Wick (2014) 7. Czy zabiłbyś dziecko? (1976) 8. Kontakt (1997) (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Ogród w drugim kwartale biologia i ochrona przyrody

Kwiecień, - teraz kończymy przycinanie drzewek najbardziej wrażliwych na mróz, moreli, brzoskwini, nektarynki, śliwy, na początku kwietnia przycinamy winorośl, która owocuje na jednorocznych pędach wyrastających ze zdrewniałych pędów (...)

Hiszpania - Costa Brava w czerwcu 2013 Kawałek mojego świata - podróże małe i duże.

Termin wyjazdu - druga połowa czerwca 2013 r. Przelot 4 osób liniami Ryanair w jedną stronę 1000 zł. razem z jednym bagażem rejestrowanym. Powrót LOT-em za 2000 zł., ale mogliśmy mieć 4 bagaże w luku. Wyjechaliśmy z jednym bagażem a  wracaliśmy z trzema. W Hiszpanii dokupiliśmy jeszcze jedną walizkę i wózek dla czterolatka. Nie zabraliśmy naszego wózka ze sobą i na miejscu okazało się, że do miasta, sklepu, czy na plażę jest spory kawałek drogi, a mały nie bardzo ma chęć chodzić.     Najpierw przylecieliśmy do Barcelony, zakwaterowaliśmy się w hotelu i poszliśmy podziwiać to miasto. Ponieważ to Hiszpania to koniecznie musieliśmy spróbować paelli. Znaleźliśmy restaurację a właściwie to ona znalazła nas. Przed restauracją stała naganiaczka - Polka i jak usłyszała, że mówimy po Polsku zaprosiła nas do środka. Mały dostał fileta z kurczaka i frytki i był zadowol (...)

Zobacz cały wpis na blogu »