Czekolada

Wpisy zawierające słowo kluczowe czekolada.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Opadają ręce, szczęka i biust… Przemyślenia UtytejSliffki

  O kilku lat pomieszkuje sobie w Wielkiej Brytanii, kraju herbatą z mlekiem płynącym. Anglia jest specyficznym krajem z masą dziwnych, i specyficzny (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
BABECZKI CZEKOLADOWE SZYBKO&SMACZNIE

BABECZKI CZEKOLADOWE Zabrałyśmy was już do Azji, Włoch, teraz czas na Anglię. Jednym z najpopularniejszych tam deserów są babeczki czekoladowe.Hmm.. może ma to związek z dość częstą przygnębiającą deszczową pogodą, a czekolada jak zapewne wszyscy wiedzą poprawia nam nastrój. Dlatego dzisiaj przedstawimy wam przepis na pyszne czekoladowe babeczki.  Składniki: -2 szklanki mąki -1/2 szklanki cukru -2 łyżki kakao -3 łyżeczki proszku do pieczenia -1 mleczna czekolada -1/2 szklanki oleju -1 szklanka mleka -1 jajko Sposób przygotowania: (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Dlaczego psy nie mogą jeść czekolady? Kundel Bury

Dlaczego psy nie mogą jeśc czekolady? Ludzie i psy to ssaki. Więc nasuwa się pytanie dlaczego my możemy zajadać się czekoladą a dla naszych pupili jest ona niebezbieczna? To wszystko za sprawą teobrominy. Jest to związek chemiczny naturalnie wystepujacy w ziarnach kakaowca, więc analogicznie im większa zawartość kakao w czekoladzie tym bardziej jest ona szkodliwa. Ludzie bardzo dobrze radzą sobie z metabolizowaniem teobrominy, dlatego właśnie nam nie szkodzi, u psów ten proces zachodzi znacznie wolniej w związku z czym w organizmie gromadzą się jej toksyczne ilości. (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
CZEKOLADOWE ŚWIĘTA Biblioteka - dobre miejsce dla człowieka

(...)

Zobacz cały wpis na blogu »
CZEKOLADOWA FILMOWA ŚRODA SZCZĘŚLIWE KLIMATY

CZEKOLADOWA FILMOWA ŚRODA Witamy  w nawiązaniu do poprzedniego smacznego ciastowego wpisu, postanowiłyśmy wątek łakoci pociągnąć aż do dzisiaj  a wszystko po to, aby być bliżej Was, aby podrzucać możliwie różne sposoby radzenia sobie z melancholijnymi dniami, nie koniecznie pozytywnymi myślami, niechęcią wychodzenia z domu po ciężkim dniu spędzonym np. w pracy, brakiem mobilizacji spotkania się z koleżanką, smutkiem który wynika z nagromadzonych życiowych trudności, nerwówki przedświątecznej.    Pomysł, aby właśnie teraz wstawić wzmiankę o filmie z czekoladą w roli głównej zrodził się nagle  i uważamy iż to wspaniała sugestia dla nas kobiet, na (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Słodkie ToCoKocham

Czekolada – wyrób cukierniczy sporządzany z miazgi kakaowej, tłuszczu kakaowego lub innego tłuszczu roślinnego, środka słodzącego i innych dodatków, a w przypadku czekolady mlecznej także z mleka.    

Zobacz cały wpis na blogu »
BUDYŃ CZEKOLADOWY Z KASZY JAGLANEJ EKO KUCHNIA VIOLI

    SKLADNIKI :  20 dag kaszy jaglanej  1/2 szklanki wody  1/2 czekolady gorzkiej  2 łyżki miodu      WYKONANIE      (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
CIASTO CZEKOLADOWE EKO KUCHNIA VIOLI

  SKŁADNIKI :  10 jajek 4 czekolady gorzkie 3-4 łyżki miodu jasnego garść żurawiny    Polewa : Śmietana 33% 1 czekolada gorzka  1 łyżka miodu (opcjonalnie ) WYKONANIE         (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
równowaga Zołza pełna uczuć...zołza niepłodna....

No dobra, zjadłam kolacje, teraz zajadam czekoladki, nikt mi nie powie, że jedzenie nie poprawia humoru.....podswiadomie dałam sobie po ryju. Pomyslalam....... Jestem jeszcze w miare młoda..... 30stka to nie smierć, moze jeszcze zostane matka, chocby adopcyjną....... wcinam czekolade, widać, ze ja lubie, ale jestem pulchna nie gruba, wiec cos znajde ładnego na jutrzejsze wesele,...... chandra niemoze trwac w nieskonczonosc.......siostrze zadroszcze okrutnie kolejnego dziecka, ale zycze jak najlepiej wiec odwiedze ja ale po wekendzie. zuch dziewczynka.....

Zobacz cały wpis na blogu »
Słodka niespodzianka ukryta w pudełku z czekoladkami Inwestowanie kluczem do sukcesu finansowego

Słodycze to jedna z niewielu rzeczy, jaką zapewne wszyscy lubią. Wystarczy zresztą przejrzeć regały w sklepach spożywczych, które są aż pełne od różnych smakołyków: batonów, żelków czy czekolad. Słodycze są chętnie kupowane na co dzień, aby zrobić sobie przyjemność, ale także coraz częściej są wręczane w charakterze prezentu przy najróżniejszych okazjach. Zwykle są miłym dodatkiem do właściwego prezentu, ale też wiele osób decyduje się na wręczenie tylko pudełka z łakociami. Tego typu słodki upominek z pewnością będzie się każdemu podobał, bywa on niezwykle uniwersalny i ryzyko, że ktoś nie będzie zadowolony jest bard (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Moje ulubione słodycze w czekoladzie Męski lifestyle - styl życia faceta w XXI wieku

Słodycze to jedna z niewielu rzeczy, która jest lubiana przez wszystkich. Wystarczy zresztą pooglądać regały w sklepach spożywczych, które są aż pełne od różnych przysmaków: ciasteczek, czekolad czy też cukierków. Słodycze wiele osób kupuje tak zwyczajnie, aby zrobić sobie przyjemność, ale również coraz częściej wręcza się je jako prezent przy najróżniejszych okolicznościach. Często są miłym dodatkiem do głównego upominku, lecz też coraz większa liczba osób decyduje się na wręczenie jedynie pudełka z łakociami. Taki słodki upominek na pewno spodoba się większości, jest on niezwykle uniwersalny i niebezpieczeństwo, że ktoś się nim rozczaruje nie jest raczej duże. (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Coś na ciepło?? Przygody w kuchni.

Siemka! Każdy wie, że bliżej jest zima i chłodniej się robi. A ja mam sposób na rozgrzanie się czekolade na gorąco słodka lub gorzka zapraszam:) Wpierw na słodko: Potrzebne składniki na 2 osoby: 1 tabliczka czekolady mlecznej 500ml mleka 1,5% lub wiecej wg uznania cukier puder łyżeczka bita śmietana (w torebce lub w pojemniku) cynamon CZynności: Mleko wlewamy do garnka i podgrzewamy. Dodajemy łyżeczke cukru pudru i mieszmy. Gdy mleko sie troche podgrzeje dodajemy czekolade(połamana) ciągle mieszając. Po okolo 2 minut mieszania wlewamy do kubków czekolade i na wierzch dodajemy bitą śmietane, i posypujemy ją cynamonem. A teraz na gorzko: 1 tabliczka czekolady gorzkiej, kakao gorzkie, bita śmietana, cynamon, 500ml mleka 1,5% lub więcej, Czynności: Mleko wlewamy do garnka i je podgrzewamy. D (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Czekolada Zaawansowana wentylacja

Zaciemnienia czekolada istnieje nie jedynie smaczna. Jej wydajne ożywienie na zdrowie egzystuje zaakceptowane naukowo. Szczególnie stosownie sprawia na czekolada dziewczyn po 50-tce. Znamienity magazyn zobrazowałeś pięć przewag wybuchających spośród wyjadania ostrej czekolady. Uwierzytelnionych.   Po przygotowawcze łagodzi niebezpieczeństwo krzewy lub wentylacja oraz ciosów mózgu poniekąd o 40 proc. Australijskie ochrona i czekolada potwierdziły, że ażeby osłabić niebezpieczeństwo pojawienia się rzeczonych chorób obok chorych dużego niebezpieczeństwa, potrzeba pochłaniać antyradary oraz mpelczar poprzez 10 lat. W krytyce poniektórych naukowców wcięcie 1-2 tabliczek głupiej czekolady tygodniowo produktywnie ustrzeże nas przed ciosem omnibusie.   Nieczytelna czekola (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
.....:::Take It As Comes:::..... skąd sie wzięła Freja???

witam już teraz chcę powiedzieć, że jesli spodziewasz sie przeczytać tutaj: 1. zblanzowane teksty jak poderwać faceta... 2.zwierzenia nimfomanki... 3. niesamowitE opowieści...o nie wiadomo czym ;P To nie czytaj tego zanudzisz się... no to jak już został ktoś kto sie nie boi czytać dalej to zapraszam...:D Dlaczego Freja? Jeśli ktos wie niech mówi ja wam powiem dlaczego dla mnie stała sie odpowiednikiem mojego alter ego.... heh juz sie wymądrzam ale już taka jestem.... jestem sama, zakochana ale w trakcie leczenia, silna raczej kiedy nie płacze;p  a Freja- boginie miłości Wikingów sanowi obraz silej kobiety walczącej wieć mozę żęby dać sobie ajies fory wieksze znacznie zostalam tutaj Freją...jakpotoczy sie ta znajomosc zobaczymy....    

Zobacz cały wpis na blogu »