cold mailing Moje przemyślenia
Cold mailing to forma kontaktu z potencjalnym klientem, który jest nieznajomy z naszą firmą i z którym wcześniej nie korespondowano. Celem cold mailingu jest zaprezentowanie swojej oferty i uzyskanie odpowiedzi od klienta. Cold mailing musi zawierać spersonalizowany temat, informacje o nadawcy, treść dotyczącą firmy, w której pracuje klient, call to action oraz stopkę z informacjami dotyczącymi naszej firmy. Jeśli chodzi o prawne aspekty cold mailingu, to jest on legalny pod warunkiem, że dane klientów są zgodne z ochroną danych osobowych, taką jak RODO. Należy upewnić się, że klienci wyrazili zgodę na otrzymywanie od nas wiadomości e-mail i że ich dane są aktualne i prawidłowe. Ponadto, treść wiad (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.
Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.