Booking

Wpisy zawierające słowo kluczowe booking.

« najpopularniejsze słowa kluczowe

Pandemia - 2020 rok Kawałek mojego świata - podróże małe i duże.

Lot do Bułgarii planowaliśmy już w styczniu 2020 r., zarezerwowaliśmy Hotel, całe szczęście na Bookingu z opcją bezpłatnego anulowania. W lutym kupiliśmy bilety na samolot w Ryanair. W marcu zaczęła się pandemia, nasze loty w czerwcu się nie odbyły, Ryanair je odwołał. Została opcja spędzenia wakacji tylko na działce na Warmii. W tym czasie odkryłam jak wiele zalet ma własna działka. Zwłaszcza, gdy wszędzie był obowiązek noszenia maseczki. Można było trochę odetchnąć. Na szczeście Ryanair oddał pieniądze za bilety, na pewno jeszcze nie raz skorzystam z usług tego przewoźnika.

Zobacz cały wpis na blogu »
Razem możemy trochę zaoszczędzić Kawałek mojego świata - podróże małe i duże.

Fajnie jest dostać 50 zł. za nic, wystarczy tylko wykupić noclegi przez Booking.com korzystając z tego linka:     https://www.booking.com/s/31_6/m0piot08    trzeba go skopiować i wkleić w przeglądarce      Po zrealizowaniu pobytu otrzymasz 50 zł zwrotu!   A jak potem jeszcze zaprosisz kogoś tak jak ja to dostaniesz jeszcz (...)

Matnog Sorsogon, Subic of Albay, Philippines Ciesz się życiem teraz

Kolejną wspaniałą plażą, tym razem z różowo-białym piaskiem i turkusową wodą odwiedziliśmy w Matnog Sorsogon - Subic. W drodze do portu na inne wyspy, stojąc w korku autokarów czekających na odprawę promową, patrząc na niesamowity azjatycki ruch samochodów poprzetykany pieszymi, trycyklami, jeepnejami i wszyskim innym na czym można podróżować, dotarliśmy do rybnego targu w porcie, skąd mieliśmy wypłynąć na tą cudowną wyspę. Wszechobecny zapach sprzedawanych ryb przypominał nam, gdzie jesteśmy. Koguty do bitew na walkach kogutów w swoich klatkach znajdowały się przy posesjach, ulicach i pewnie były gotowe na sprzedaż, jeśli tylko znalazłby się kupiec. Ich kolorowe ogony sterczały odważnie do góry a głośne kukuryku brzmiało podobnie jak w naszym kraju. (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Po co komu wesele Exblogomat

Wesele po świętokrzysku czyli weselne FAQ Rozmieszczając nasze wesele w górach mieliśmy sens głównie załatwienia biby nietypowej i konfundującej, pomysł z gośći przybył nam wielkimi krokami. Zadecydowaliśmy zrobić sylwestra, który zapadnie wszystkim gościom w pamięci na kawał czasu a poprzez to ochoczo do nas wrócą na drugie biby tematyczne. Podczas biby sylwestrowej zagra wspaniały team muzyczny, który reaguje na reakcje gości i na bieżąco modernizuje kolejność rąbanych utworów. Nadto atrakcje w postaci pysznego jedzenia zaproponował nasz kucharz, który jest wyspecjalizowany w posiłkach przyszykowanych na ciekłym azocie. Oczywiście na balandze sylwestrowej nie powinien zabrakną (...)