Big bang

Wpisy zawierające słowo kluczowe big bang.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

O mnie i troszkę o Big Bangu Chłopaki z BigBangu

Hejka!!! Jestem Marta i mam 13 lat. Mieszkam w Białymstoku. Mam fioła na punkcie Big Bangu :). Co jeszcze.. Hmmm.. może co lubię... Lubię muzykę, taniec... Lubię grać w kręgle, jeżdzić na łyżwach... A teraz powiem o chłopakach... Moim idolem jest G Dragon. A wszystko zaczęło się w tym roku we wrześniu dzięki mojej przyjaciółce Magdzie która powiedziała mi o tym wokaliście. A pokazała mi go bo podobał mi się chłopak podobny do niego. Fajnie nie?? Powiem też że każdy mój post będzie miał pełno tym podobnych wyrażeń: hmmm... eee... yyyy... itd. Jak komuś sie nie podoba to niech nie czyta XD będzie tez pełno moich przeżyć, histori i wogóle wiem że niektórzy będą mnie krytykować za to ale co mi tam OSTRZEGAŁAM!!

Zobacz cały wpis na blogu »