Autobus

Wpisy zawierające słowo kluczowe autobus.

« najpopularniejsze słowa kluczowe

8 maja 2019 rok Szkoła

Cześć :), dzisiejszy dzień jakoś szybko mi spłynął, doznawałem fajnych emocji i ogólnie sztos dzień, oczywiście niebyłbym sobą gdybym wam się nie wygadał co się wydarzylo. Albowiem już z rana, bo gdy przychodzimy do szkoły ( ja akurat jeżdże autobusem ) to idziemy na takie zajęcia tylko w środy czyli na Szachy. Fajnie się rozmawiało, śmieliśmy się bo mamy super nauczycielke od matmy która też prowadzi szachy. No, i to tyle jakby z tego heh, ale fajnie było. Z rana, jeszcze przed wyjściem do szkoły, zatrzymało mnie to że dziewczyna która mi się podoba, odpisała, oczywiście rozpisaliśmy się chwile, ale nie było czasu bo autobus czekał ( Ona jest z tej samej miejscowości ). Potem w szkole długo gadaliśmy czy to na przerwach czy to specjalnie się do niej przesiadłem od mojego kolegi, bo czułem że to moment w którym musze zareagować jeżeli kiedykolwiek chce z nią być. Ta jedna sytuacja utrzymała mój humor i optymizm przez cały dzień. Co sądzcie ? C (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
W przeddzień wyjazdu Szczera biografia silnej i niezależnej, bardzo niegrzecznej kobiety...

Wyglądam przez okno. Jest pięknie- wiosna rozkwita białymi i różowymi, drobnymi kwiatami na bezlistnych jeszcze drzewach. Miasto pomrukuje silnikami samochodów. Ludzie, podążający do pracy wyglądają na zrelaksowanych i bardziej zadowolonych, niż jeszcze kilka zimnych tygodni temu. Ja również czuję się dużo lepiej. Uwielbiam tę porę roku. Zwykle wiosną odstawiam antydepresanty i wracam do nich dopiero późną jesienią. Ale nie w tym roku. Od jego początku wydarzyło się tyle przykrych rzeczy w moim życiu... W tym roku nie zamierzam w ogóle odstawiać prochów. Potrzebuję tego wsparcia, przynajmniej póki nie pozbieram okruchów tego, co jeszcze w zeszłym roku było całkiem dobrym i satysfakcjonującym życiem.  Wyglądam przez otwarte okno. Chcę dobrze zapamiętać ten widok. Już do niego nie wrócę, dlatego próbuję utrwalić w myślach każdy szczegół.  Jadę pozalatwiać ostatnie urzędowe sprawy. Domknąć wszystko przed wyj (...)

134 na początku i na końcu komunikacja miejska

Na samym początku muszę wyznać, że i tak warszawski system komunikacyjny uważam za najlepszy z dotychczas poznanych. I - suma sumarum - najtańszy. Podczas, gdy w najstarszym mieście Polski dojazd do pracy kosztował mnie 5,20 w jedną stronę, bo nie ma biletów czasowych, w Warszawie w komunikacji spędzam, jak muszę, około 2-2,5 godziny dziennie za 2,7. Oczywiście - to koszt biletu na 90 dni, a nie każdego dnia jeżdżę, ale za to mam możliwość nieograniczonego przemieszczania.  No dobrze, ale może być lepiej i mam nadzieję, że coś się w tym najlepszym systemie komunikacji da poprawić.  Dziś ogarnęłam się wcześniej, więc zamiast na 120 lecę na 134. Stres jest - autobus może wychynąć zza węgła, to jest z Ruskowego Brodu, i wtedy mogę nie zdążyć. Ale nie, spokojnie docieram na przystanek i dla poprawy humoru mówię grzecznie "Dzień Dobry" jedynej osobie, która już stoi.  Ale 134 nie ma o 5:57. o 6:00 też nie, i o 6:02 - ani widu, ani (...)

autobus nowy

Wstałem 4:30. Ciężko się wstawło. Uciekł mi autobus prawie jak byłem na przystanku :/ W pracy 6:10. Jestem z Kamilem. Bardzo dobrze mi się z nim pracuje. Jest zorganizowany i od razu układa wszystko na miejsce ( skrzynki, kartony ).Spokojnie a wyrobiliśmy się. Sporo zmiany cenówek. Ludzi średnio. Chwilę stałem na rybach żeby Ewa mogła zrobić odpisy i pójść na przerwę. W domu po 16;00 bo byłem na młych zakupach w Tesco i wysłałem paczke do rodziców (leki, zdjęcia, nożyki Gilette). Piotr przyszedł o 17:00. Leżymy bo jestem padnięty. Wyszedł o 19:000\. Wykąpałem i ogoliłem się. Spać o 21:00

Ogólnopolski portal przewozowy Wynajem busów i autokarów

GoBus.pl to internetowe centrum transportu osobowego oraz ogólnopolski portal przewozowy. Tani i bezpieczny przewóz osób, wynajem busów, van, minibus, mikrobus, autokar, autobus do wynajęcia. Z nami znajdziesz najlepsze przewozy autokarowe, wypożyczalnie samochodów czy limuzyn. Łączymy klienta-podróżnego z przewoźnikami.   Linie autobusowe z Polski do głównych miast i krajów europejskich. Transfery i przewóz osób na polskie i niemieckie międzynarodowe lotniska. Międzynarodowe przewozy autokarowe, autobusy oraz autokary z Polski do Holandia, Hiszpania, Irlandia, Anglia, (...)