Kampania "Just Do It" Nike Buty i odzież sportowa
Kampania "Just Do It" to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i wpływowych kampanii reklamowych w historii. Od momentu jej premiery w 1988 roku, stała się nie tylko sloganem dla marki Nike, ale także symbolem pokolenia i mottem dla milionów ludzi na całym świecie. W tym artykule przyjrzymy się historii powstania kampanii "Just Do It", jej przesłaniu oraz osobom zaangażowanym w jej realizację. Powstanie kampanii Kampania "Just Do It" została stworzona przez agencję reklamową Wieden+Kennedy, której założyciele, Dan Wieden i David Kennedy, byli odpowiedzialni za stworzenie tego kultowego hasła. Inspiracją dla sloganu były ostatnie słowa Gary'ego Gilmora, skazańca na karę śmierci, który powiedział: "Let's do it". Dan Wieden zmodyfikował te słowa, tworząc niezapomniane "Just Do It". Przesłanie kampanii Głównym celem kampanii "Just Do It" było zainspirowanie ludzi do aktywności fizycznej, niezależnie od ich umi (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczaĂ Ci coraz lepsze usÄšÂugi. By mÄĹc to robiĂ prosimy, abyĚ wyraziĚ zgodĂ na dopasowanie treÄšÂci marketingowych do Twoich zachowaĚ w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czĂÂÄšÂciowo finansowaĂ rozwÄĹj ÄšÂwiadczonych usÄšÂug.
PamiĂÂtaj, Ěźe dbamy o TwojĂ prywatnoÄšÂĂÂ. Nie zwiĂÂkszamy zakresu naszych uprawnieĚ bez Twojej zgody. Zadbamy rÄĹwnieĚź o bezpieczeÄšÂstwo Twoich danych. WyraĚźonĂ zgodĂ moĚźesz cofnĂ Ă w kaĚźdej chwili.