Historia jednej miłości Jak Philips Polska i ich serwis drwi z przeciętnego Janka Kowalskiego
Może i te Philipsy się przyzwoicie prezentują. Ambilight też daje radę. Nieźle również wygląda w tych tv John Rambo jak rozdupcza oponentów z 50 calowego karabinu. I niestety to koniec. Istotnym jest, że po zakupie produktu za 2k albo za 16k Philips kładzie przysłowiową lagę na klienta. Mietek kupił telewizor, tera nas to wali.Z czystym sumieniem przestrzec Was muszę moi drodzy przed tzw. wsparciem technicznym bądź infolinią Philips czy też w końcu serwisem MikRadom. W spra (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.
Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.