dalej myślę że jestem w europie gry i zabawy z serwisem Philips
więc po wysłaniu zdjęć dostaję następnego maila , ciągle miło , światowo , a tyle złego naczytałem się o tej marce , oszczercy . Szanowny Kliencie Piotr Kret, Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie Państwa zgłoszenia. Chcielibyśmy przekazać Państwu następujące informacje. Po konsultacji z działem technicznym Pana TV zostanie skierowany do serwisu na naprawę. Do skierowania potrzebuję * adres domowy gdzie znajduje się odbiornik telewizyjny * data zakupu telewizora (DD-MM-RRRR) * czy posiada Pan jeszcze karton od TV? Z poważaniem, Paulina Nowak Biuro Obs (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.
Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.