2007

Wpisy zawierające słowo kluczowe 2007.

« najpopularniejsze słowa kluczowe

Pieśni Neapolitańskie, wydane w Rosji, 2007r. Anna German

Tę płytę bardzo długo wyczekiwałam, była moim marzeniem.

Zobacz cały wpis na blogu »
Rosyjska płyta z 2007r. Anna German

To moja pierwsza rosyjska płyta, którą nabyłam, płyta ta, została wydana w 2007r.

Zakopane 2007:)Wakacje

DZIEŃ WYJAZDU:* W niedzielę o 9.25 z pod dworca w Radomiu wyruszyłyśmy w 314km trasę do Zakopanego:). Pierwszy raz pojechałam na wypoczynek z przyjaciółką Olą:):*. Po okresie 6h dotarłyśmy na Dworzec PKS w Zakopcu. Z tamtąd wzięłyśmy dwie taksówki i pojechałyśmy na Zamoyskiego:). Gdy dotarłytśmy byłyśmy szczesliwe że wreszcie odpoczniemy po wyczerpującej podróży:). Nie powiem ładny pokoik ale na trzy osoby za mały. Dla dwóch by wystarczył:)! Ale nie było tak źle, jakoś się pomieściłyśmy i rozpakowałyśmy:). Potem poszłyśmy na Krupówki. DZIEŃ DRUGI:* Nie mogłyśmy się za bardzo wyspać dlatego że szłyśmy do njadłuższej doliny w Tatrach Polskich, Doliny Chochołowskiej. Liczy ona w jedną stronę ok.8,5km do samego schroniska. Jest ona też najszerszą z dolin. Kursuje tam tzw. ciuchcia, która dowozi turystów do Siwej Polany. Ja z Olą dojechałyśmy do Polany rowerami a resztę ok. 0,5 h drogi przeszłyśmy na pieszo. Po drodze mijałyśmy wiele góralskich chat i bacówek. Zwiedziłyśmy schronisko, i poczekałyśmy sobie ok. 1h n (...)

Zobacz cały wpis na blogu »