#travel #Poland

Wpisy zawierające słowo kluczowe #travel #Poland.

« najpopularniejsze słowa kluczowe

Sandomierz My travel

Hej! Kochani meldujemy się z pięknego Sandomierza. Jesteśmy tu od wczoraj, bo  i tym razem przyjechaliśmy na weekend. :)Nocleg mamy 5 min samochodem od rynku, pokój jest bardzo zadbany i nowoczesny. Mamy swoją osobistą łazienkę. Co do samego Sandomierza, jak na chwilę obecną zwiedziliśmy świat Ojca Mateusza, przeszliśmy się podziemną trasą turystyczną oraz weszliśmy na Bramę Opatowską, gdzie widok z niej jest obłędny i rewelacyjny. A nieopodal jej znajduje się bardzo fajna restauracja, a przy niej stoją rowery, ale to niezwykłe rowery, ponieważ każdy był przerobiony w kwietnik. A teraz zapraszam Was na chwilę relaksu przy oglądaniu zdjęć ;) Buziaki, pa!   (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Kazimierz Dolny My travel

Cześć Kochani! Jak mija Wam weekend? Bo u mnie powoli :)Dzisiejszy wpis będzie na temat naszego wyjazdu na weekend do pięknego miasta, jakim jest Kazimierz Dolny. Jak wiecie, jest to "perła polskiego renesansu". Te kamienice, wszelkie zabytki mają swój urok. Nie wiem czy wiecie, ale to właśnie w tym mieście nagrywany jest serial "W rytmie serca", ale mniejsza o to. Dzisiejsze rozważania zacznę od noclegu.  Zarezerwowaliśmy nocleg u bardzo przemiłych ludzi, w Bochotnicy (5km od Kazimierza). Pokoje były zadbane i czyste. Balkon i łazienkę dzieliliśmy z lokatorami z pokoju obok. (...)