S_l_i_f_k_a_:)

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Ola Śliwińska
Lokalizacja Świebodzin
Główny blog s-l-i-f-k-a.blogi.pl »
Data urodzenia 1987-02-24
Wiek 33 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy S_l_i_f_k_a_:)

Ide na prawo. Decyzja zapadla po 2 tygodniach dlugiego rozwazania, niekonczacych sie bataliach z rodzicami, tysiacu radach od  tysiaca znajomych, z ktorych to rad kazda zawierala inny argument przemawiajacy to na korzysc wrocławia to na korzysc szczecina.ale w koncu decyzje podjełam sama. Przyznaje- troche odchorowałam ten Wrocław. Ale im dłuzej o tym mysle tym bardziej w (...)

Zobacz pełny wpis »
Jeden weekend i taki metlik w glowie…mysli gonia mysli a wszystkie sa tak samo bez sensu i nic nie układa sie w logiczna calosc…przyjaciel, ktory nie do konca okazal sie przyjacielem…jeden rozbity zwiazek…jeden nowy, zupełnie zaskakujacy…jakas tam zdrada o ktorej wiem tylko ja…przyjaciel kopie w dupe przyjaciela(jak zyc w takim swiecie?!)… (...)

Zobacz pełny wpis »
Dopiero teraz powstaje ta notka, bo wczesniej nie znajdowalam wlasciwych slow. Nadal ciezko mi przekazac to co czuje. 2 kwietnia o 21:37 odszedl Papiez Jan Pawel II. I pomimo ze wlasciwie mozna bylo sie tego spodziewac bo mial On już swoje lata i od lat chorowal, to Jego powolna, pelna cierpienia smierc byla szokiem dla ludzi na calym swiecie. Dla mnie rowniez. po Jego smierci poc (...)

Zobacz pełny wpis »
No i  wracam. Ach bo tyle sie dzialo, tyle sie dzialo….. czlowiek na 2 ( slownie: dwoch) studniowkach się bawil.najpierw u kolegi. Super bylo. Naprawde. Pelna kultura :D prawdziwe(!) talerze i szklanki. Nawet kieliszki do wodki. Nie trzeba bylo polewac pod stolem.i co ciekawe- nikt sie nie napil (oprocz ich dyrektora). jedzenie pycha:)no i nikt na mnie nie krzyczal i mi (...)

Zobacz pełny wpis »
1)      lubie noc. Nie, nie lubie- uwielbiam. To moja pora. Wogole uwielbiam mrok, lubie kiedy jest ciemno w pokoju. Czasem się lubie kapac po ciemku:) albo słuchac muzyki po ciemku. Udaje wtedy ze mnie nie ma. i już 2)    lubie cisze. Ale tylko czasami. W polaczeniu z ciemnoscia i z pustym mieszkaniem. Upajam się nia :) wtedy wszystko j (...)

Zobacz pełny wpis »
I.POLONEZA CZAS ZACZAC czyli STUDNIOWKA. hmmmmm.zacznijmy od tego ze byla to druga studniowka w moim zyciu i ze spodziewalam sie ze bedzie tak jak na pierwszej czyli zajebiscie.niestety nie bylo.generalnie bawilam sie dobrze, ale moj partner.....szkoda slow.po prostu..no...okazal sie bucem.bo na mnie krzyczal,bo nie pozwalal mi sie bawic,bo na mnie krzyczal,bo nie pozwalal mi tanc (...)

Zobacz pełny wpis »
No wiec mamy wakacje. A raczej wakacje nam sie koncza. Tylko ze slifka len sobie przebimbala 2 miesiace i nawet nie chcialo jej sie wrzucic jakiejs porzadnej notki na bloga :) no ale wrocilam. I pisze.   Za tydzien, wraz z moja wymiatajaca klasa IIIa zaczynam ostatni rok w elitarnym I LO im. Henryka Sienkiewicza w Swiebodzinie. Wypadaloby wiec nam teraz zaspiewac: „H (...)

Zobacz pełny wpis »
A u mnie wakacje:) niestety nudne potwornie. Praktycznie nic sie nie dzieje. Aczkolwiek nastapiło pare urozmaicen : 1)remont mieszkania. Słowem-masakra.jestem wlasnie na etapie pakowania mojego pokoju w kartony.super:/ no ale nic. Oczywiscie remont bedzie sie ciagnał w nieskonczonosc bo remonty tak maja niestety. I  wcale sie nie ciesze ze och i ach bedzie slicznie bo ja s (...)

Zobacz pełny wpis »
Styczen  sie zaczal wolontariuszowaniem na WOSP-ie, i w efekcie odmrozeniem konczyn i nosa ale takze duma z siebie. reszta raczej nudno i bez wyrazu. Luty to oczywiscie wielka impreza urodzinowa :D. studniowka jeszcze nie moja( i cale szczescie) i dziwne wypadki na stoku. No i skonczyłam 18 lat co zoowocowalo niezwyklym odkryciem ze pierwsze legalne piwo smakuje tak samo jak (...)

Zobacz pełny wpis »
ufff. no i juz po maturach. to nic ze to jakas masakra byla i nawet nie mam pojecia czy zdalam cholerna historie.to nic. i to nic ze na wyniki musimy czekac 2 miesiace. naprawde nie szkodzi. wszystko super. fajnie fajnie. i w ogole. tylko ustne mi dobrze poszly.zarowno polski jak i angielski (rozszerzony!) zdalam na 100%. slifka jak chce to potrafi :D tak wiec mam juz wakacj (...)

Zobacz pełny wpis »