..::rav::..

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Rafał Słowik
Lokalizacja Katowice
Główny blog rav.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 52 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy ..::rav::..

W koncu cos kumam z tego jak zrobic ten cholerny blog.Jeszcze bede nad tym dlugo pracowal, nie poddam sie tak latwo :).Zobaczymy jak to bedzie.  . ..::PoZDroWioNka Dla WszYstKich::.. . (...)

Zobacz pełny wpis »
Cos z tym blogiem jest nie tak.Ciagle jakis blad jest na tej stronie.Co chce zapisac zmiany to cos sie psuje.Wiec narazie nic z tym blogiem nie bede robil...  :( (...)

Zobacz pełny wpis »
No w koncu cos tam sie da robic na tym blogu.Pomalutku pomalutku a jakos to bedzie wygladalo. :) (...)

Zobacz pełny wpis »