*lara*

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Samanta Pelczar
Lokalizacja Gora
Główny blog lara.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 49 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Ostatnie komentarze *lara*

Oj hmmmm ja pozyczam tylko rzeczy osobom ktore wiem ze oddadza No jakos to bedzie wytrzmasz w tym autobusie Albo bedziesz spac z nimi:P

Zobacz całą dyskusję »
A ja koffam Seana Beana!!!! Zreszta ja koffam prawie wszystkich:)

Zobacz całą dyskusję »
Jarcia cos ty zglupialas, Nawet mi o takich reczach nie pisze. Nu nu. Be dziewczynka. Bedzie dobrze kurna. NIe przejmuj sie. No... zawsze masz mnie;)3maj sie koffanie, jutro bedzie lepiej.

Zobacz całą dyskusję »
Jazda ty jesteś poważny???:))))

Zobacz całą dyskusję »
dzieki dzieki:)) wy tez mozecie na mnie liczyć, a co do ciebie doktorku i bidko:)) kto wie moze kiedys skorzystam^_^ (doktorku nastepnym razem wspomne:))

Zobacz całą dyskusję »
O kuzwa...

Zobacz całą dyskusję »