*anilorak_kimo*

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Kasia Nowak
Główny blog anilorak-kimo-1.blogi.pl »
Data urodzenia 1989-08-04
Wiek 31 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy *anilorak_kimo*

Co ty kimo gadasz ja sie wogóle nie nudze (no moshe troche) ale tylko troche. Kimo wiesh co trzeba zmienić wygląd naszego blogusia. Nie moshe być tak szaro. Ja coś poszukam a ty se coś porób (tylko żadnych głupot) żeby ci sie nie nudziło =) (...)

Zobacz pełny wpis »
No i założyłyśmy tego bloga:) Nie wiemy po co no ale dobra jakoś bedzie:)) hehe Zara idziemy na miacho więc jak wrócimy to napewno coś napiszemy (może) jak bedzie czas . Pozdrófka dla wshystkich :) papapa (...)

Zobacz pełny wpis »
(anilorak) Jednak nie poszłyśmy na miacho, bo kimo musiała jechać z rodzinką do babci =) może jutro pójdziemy ale małe szanse napewno znowu oś wypadnie jak zwykle =( (...)

Zobacz pełny wpis »
Dzieki Blondi ze pomogłaś =))) I jak wam sie podoba szablonik??? Mi i kimo sie bardzo podoba. YEAH ! (...)

Zobacz pełny wpis »
nareszcie sie udalo mamy ldnego bloga dzieki anilarokowi bardzo fajnie (...)

Zobacz pełny wpis »
No i sie zjebało i nie ma szablonika =( pech to pech:(   hlip hlip (...)

Zobacz pełny wpis »
Udało sie ! hehehe =) (...)

Zobacz pełny wpis »
Potem napiszemy więcej ale narzie nie mam czasu! (...)

Zobacz pełny wpis »
  (...)

Zobacz pełny wpis »