**super_star**

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Agnieszka Ceglarz
Główny blog super-star.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 52 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Blogi zarządzane przez **super_star**

Najciekawsze wpisy **super_star**

Albo ja jestem glupia, albo te cale blogi sa strasznie skomplikowane. Zapytalam kofffanego braciszka o zdanie... no dobra, chyba jednak jestem glupia. Tak to juz bywa 'i nie zmienia sie nic dalej trzeba zyc' a to z kolei kofffaniutki PEJA. Nad imigem mojego blogaska popracuje pozniej, jesli w ogole sama do czego kolwiek dojde. Moze na poczatek wypadalo by sie przedstawic i w ogole, (...)

Zobacz pełny wpis »
Jush wrocilam, jestem cala i zdrowa, i szczesliwa bo czysciutka :))) Poslucham rady CelQi i zamowie margherite, niech sie dziewcze cieszy ;))) Ciekawe ile jeszcze razy dzisiaj tutaj wejde??? Nawet mi sie podoba ta cala zabawa z tymi blogaskami, tylko ku*** nie wiem jak sie wstawia rysuneczki. Buuuuuuuuuuuuuuuuuuu... - cmokaski **super_star**   (...)

Zobacz pełny wpis »
SOBOTA, JAK CO TYDZIEN BYLA DLA GLADKIEGO DNIEM WOLNYM OD WSZYSTKICH ZAMARTWIEN I ROZMYSLAN. OKOLO 12 BYL JESZCZE W STANIE GLEBOKIEGO SNU DELEKTUJAC SIE WIZJA NOWYCH, WSPANIALYCH DRESOW W KOLORZE BLEKITU, PRZEPASANYCH Z OBU STRON OLBRZYMIMI ZAMKAMI BLYSKAWICZNYMI. OBUDZIL SIE USIADL W WYRKU, PO CZYM ZMIENIL DRESY NOCNE, NA NOWE SWIERZUTKIE DRESIKI Z NAPISEM NIKE, KTORYCH UZYWAL DO (...)

Zobacz pełny wpis »
Blah, blah, blah... Taaaaaaa... wiem jestem wstrętna i w ogóle, obiecuje a potem lipa. Zaniedbuje tego blogaska, kompletnie o nim zapomnialam. Coraz glebiej zastanawiam się nad tym czy go czasem w ogóle nie zlikwidować... Smutno by mi bylo, moze nawet nie dlatego że się do niego przywiązalam czy cos takiego (po prostu tego jeszcze nie zdążylam zrobic...) ale jak dla mnie (...)

Zobacz pełny wpis »
Om, jak mi sie dobrze spalo, takie ladne sny mialam ;))) az zadzwonil ten ******** telefon i musialam sie wyczolgac z lozeczka, jedyne co mnie przy tym troche popychalo w tylek to mysl ze to moze dzwonic Piotrek... Dzwonila Domi... czy sie z nia i 'reszta' spotkam za pol godziny na laweczkach, taaaaaaaa... jasne w pol godziny to ja nawet sniadanka nie zjem :) Powiedziala ze w takim (...)

Zobacz pełny wpis »
Stwierdzilam ze jeszcze dzisiaj sprobuje tego bloga upiekszyc, no bo to chyba w koncu nie wypada miec takiego prosciutkiego bloga... :) Wejdziecie i pomyslicie sobie ze ja jakas za normalna jestem, czy cos, a od prawdy nie bedziemy uciekac ;) Probowalam sobie wstawic grafa, ale doooooopa. Z trzydziesci razy probowalam i ciagle cos nie tak. Wiec (tfu! tfu! moj nauczyciel od pol (...)

Zobacz pełny wpis »
Zaraz jush chyba pojde spac, bo mi sie straaaaaaaaaasznie oczka kleja i musze sobie powieki paluchami podtrzymywac. Wykapalam sie, umylam, przebralam sie w pizamke i chyba razem z woda te smutki ze mnie zeszly. Tak, stwierdzilam ze nie bede sie niczym przejmowac, a przede wszystkim facetami. Natepne moje glebokie postanowienie, ktore napewno wprowadze w czyn hehe... :))) Bede miala (...)

Zobacz pełny wpis »
No i jednak chociaz czesci dzisiejszego dnia nie spedzilam w samotnosci. Przyszla Monika,... co mialam jej powiedziec ze 'nie' bo chce sobie poleniuchowac w spokoju? Zal mi sie jej zrobilo, taki kawal przeszla specjalnie zeby sie ze mna spotkac. Po jakims czasie z reszta juz mialam swietny  humorek, jak zawsze kiedy sie z nia spotkam. Potrafi pocieszyc i w ogole... Zamow (...)

Zobacz pełny wpis »
No i mam za soba nastepny dzionek. Niestety. Jeszcze troche i do szkoly. Kompletnie sobie tego nie wyobrazam. Teraz wstaje o 12, 13, a niedlugo bede musiala o 6 hehe :))) Jush sie ciesze... Najbardziej to mnie wkurwia ta monotonia. Kazdy dzien wyglada tak samo, tylko inne lekcje. Dojezdzam do szkoly, gramole sie 4 klatki schodowe do gory. Po tym dystansie brakuje mi tchu... :))) Os (...)

Zobacz pełny wpis »
No tak, zobaczymy co z tego wyjdzie... :) Po pierwsze na wstepie powiem tylko tyle że jestem dziewczyną, żeby potem nie bylo jakichkolwiek wątliwości podejrzeń... :))) Czy w ogóle cokolwiek. Już jednego bloga tutaj zaorzylam, ale jak widać nie wyszlo hehe :))) Zdradzilam sie przed paroma osobami i dlatego zakonczylam moja egzystencje pod tamtym pseudo. Wolę pozostać inko (...)

Zobacz pełny wpis »