!magdzia!

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Joanna Obiegłą
Lokalizacja Góra
Główny blog magdzia.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 50 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Blogi zarządzane przez !magdzia!

Najciekawsze wpisy !magdzia!

"  ...Nie możemy juz na siebie patrzeć, nie chcemy siebie więcej znać... " ***************************************************** "SMELLS LIKE TEEN SPIRIT"                            Load up on guns, bring your friends it's fun to lose, (...)

Zobacz pełny wpis »
W piątek Paula (jedna z mojich najlepszych koleżanek) zaprosia mnie i kilka innych osób na imprezkę urodzinową. Nie szalyśmy za bardzo, ponieważ jest post, ale nic nam nie przeszkadzao w tym, aby się wyśmiać do lez. Oczywiście jak to ze mną bywa, mam wilki dylemat przed kupowaniem jakiegokolwiek prezentu. W czwartek caly wieczór spędziam na szukaniu czegoś odpowied (...)

Zobacz pełny wpis »
Ale mnie pewna osoba wq.... zdenerwowała, bo najpierw mi jakieś tempe sms wysyła, a potem się dowiaduje od pewnej mojej koleżanki, że to wszystko to ściema. No zajebiście .... znowu wyszłam na idiotke, ale to się jakoś wytnie. A tak oprócz tego to jest wszystko ok. Dzisiaj mam zamiar nic nie robić tyllko słuchać Nirvany, albo Pidżamy Porno, bo to jedyne zespoły k (...)

Zobacz pełny wpis »
 "  ... Nie chce Cię częstować śmiercią,     Życie piękniejsze jest niż śmierć,     Każdą swoją żywą częścią wybieram życie,     Twoje kolejne kłamstwo,     Masz koszulke z Kurtem     I nawet Ci do twarzy, nawet ci do twarzy z trupem     Poproś go (...)

Zobacz pełny wpis »
Byłyśmy wczoraj z Doreli na meczu. Fajnie było ale nie zabardzo wiem o co w nodze come on no ale to szczegół. Potem łaziłyśmy se po parku, a potem poszłyśmy se pod sale gimnastyczną. Ewelina bez mojej wiedzy wysłała sms do A... że na niego czakamy pod salą. Obraziłam się na nią, bo dzięki niej wyszłam na idiotke, która się narzuca i wogle. No ale potem w (...)

Zobacz pełny wpis »
Wczoraj przyszły po mnie moje koffane koleżaneczki i zrobiły mi w pokoju burdel, zakosiły tak se kilka rzeczy (oczywiście zapytały się mnie o zgodę ) , Marta się bawiła w wirtuoza wbrew zadowoleniu sąsiadów no ale looz. Jak puściłam PIDŻAME (porno) spotkały mnie niemiłe komentarze dotyczące mojego (jednego z ulubionych) zespołów punk rockowych. Potem poszłyśmy (...)

Zobacz pełny wpis »
Witam wszystkich na mojim bloczku!!! Jestem Asia mam prawie 13 latek, uczęszczam do Gimnazjum nr 2 i klasy Ia. Zapraszam wszystkich do odwiedzania i komentowania notek na mojim bloczku :) (...)

Zobacz pełny wpis »