!!!paulina!!!

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Paulina Andryjaśkiewicz
Lokalizacja Wrocław
Główny blog paulina.blogi.pl »
Data urodzenia 1991-04-29
Wiek 30 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy !!!paulina!!!

Siemka !!W piątek byłam u kolegi na imprezce było bardzo fajnie . Moja koleżanka Malwina lizała się z takim Patrykiem . Ale on jeszcze wtedy z nią zerwał i zaczą chodzić z taka Moniką i jeszcze tego samego dnia się z nią całował. Malwina się wkórwiła na niego i poszła na chate. I mówiła ,że zmienia dziewczyny jak rękawiczki . Niespodziewałam się tego po nim (...)

Zobacz pełny wpis »
Disiaj mnie tylko jedno cieszyło w budzie to ,że były skrócone lekcje i jak zawsze  po lekcjach zostajemy na boisku szkolnym . Dlaczego nikt nie chce czytać tego co mam na swoim blogu.No może czytacie to co piszę ale nie widzę żadnych komentarzy.Fajnie jest poczytać sobie komentarze a ja nie mam co czytać bo nikt nie chce mi go napisać!!   (...)

Zobacz pełny wpis »
Siemka myślałam , że jutro się wyśpię no ale ide z klasą do rynku,,,,,,,,szczeże mówiąc to mi się nie chce no ale trudno. Niestety nie dałam jeszcze obrazka..... może kiedyś tu będzie (marzenia) :-) .Niestety nie pisałam przez te pare dni bo nie mogłam nie miałam czasu żeby coś napisać.Narka (...)

Zobacz pełny wpis »
Siemka dzisiaj było odlotowo wjebałam się  z koleżanką tak wysoko na drzewo , że były takie cienkie gałęzie prawie bym się spierdoliła!! Jezu jak ja się ciesze ,że mamy trzy dni wolnego odpoczne od tej głupiej budy!!! Morze jutro znajdzie się tu coś nowego!!Narka!!! (...)

Zobacz pełny wpis »
Cześć na szczęście jurto mam na 11 do budy.(chociarz jutro będę mogła się wyspać) :-) Jak się wstawia obrazki?? W HTML u ??? Mam ich dużo i chciała bum jakiś dać!! Ale nie wie jak........Narka......Niedługo pojawi się to nowa notka mam nadzieję że z obrazkiem!!! (...)

Zobacz pełny wpis »
Siemka!!! Niestety jutro trzeba iść do budy :-( (nie chce mi się tak jak każdemu)Jak znacie jakieś fajne stronki to mi podajcie :-)narka jutro napisze coś nowego!!! (...)

Zobacz pełny wpis »