Płeć reklamy

Wpisy zawierające słowo kluczowe płeć reklamy.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Reklama a płeć Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...

 O tym, że mężczyźni i kobiety różnią się od siebie wiadomo od zawsze. Różnice te są widoczne w sferze fizycznej ale też i psychicznej. Inaczej myślimy, postrzegamy świat. Czy wiedzieliście jednak, że nasza reakcja na konkretne treści reklamowe jest także zdeterminowana przez naszą płeć. Jeśli nie koniecznie musicie to zmienić ! Twórcy reklam, specjaliści od marketingu i promocji, marketingu internetowego już dawno to odkryli i swoją wiedzę na ten temat wykorzystują do tworzenia materiałów reklamowych. Dlatego też reklamy tworzone z myślą o kobietach różnią się zupełnie od tych, które są dedykowane mężczyznom. My w dzisiejszym artykule spróbujemy przyjrzeć się tym różnicom. Po pierwsze inny jest sposób prezentacji produktu w reklamach przeznaczonych dla obu płci. Do kobiet przemawia przedstawienie produktu poprzez prezentację, zapach.  Jako że kobiety przej (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Czy reklama ma płeć ? Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...

 Głównym celem reklamy jest przyciągnięcie uwagi potencjalnego konsumenta i zainteresowanie go prezentowanym produktem lub oferowaną usługą. Pisałam już o tym, że barwy zastosowane w reklamie mają ogromny wpływ na nasze emocje, zmysły. Mogą one podnieść sprzedaż produktu i zainteresowanie nim jak również w znaczny sposób przyczynić się do obniżenia jego sprzedaży. W dzisiejszym artykule skupię się na tym w jaki sposób ludzie odbierają reklamy. Jak się okazuje nie wszyscy robimy to tak samo, a różnice w odbiorze wynikają z naszej płci. Swoje rozważania dotyczące różnic w odbiorze reklam zdeterminowanych przez płeć poprzedzę krótkim omówieniem mechanizmów działania reklamy. Naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego i Uniwersytetu Jerzego Waszyngtona wyróżnili dwa główne typy reklam. Pierwszy z nich to reklama typu LP, określana też jako „logiczna perswazja”, opisuje ona sposó (...)

Zobacz cały wpis na blogu »