Ojców

Wpisy zawierające słowo kluczowe ojców.

« najpopularniejsze słowa kluczowe

Wycieczka po OPN i JKC Atrakcje turystyczne w Polsce

Wycieczka - JKC, Ojców Założenia naszej wycieczki to  wybranie wyłącznie miejsc rzeczywiście atrakcyjnych pod kątem zwiedzania. Odrzuciliśmy pokusę pokazania wszystkiego, co można znaleźć w przewodnikach i reklamowania rzeczy, które może i są ważne historycznie albo przyrodniczo ale dla turysty zmuszonego do zmieszczenia wycieczki w określonym czasie, mogą wywołać poczucie straconej energii. padło na Jurę Krakowsko-Częstochowską. Ruszyliśmy na Szlak czerwony Prądnik Korzkiewski - Ojców - Grodzisko - Młynnik - Pieskowa Skała - Sułoszowa (dalej: Rabsztyn - Klucze - Ogrodzieniec - Częstochowa) Szlak ten nosi nazwę Szlaku Orlich Gniazd, na terenie OPN ma długość 13,6 km. Biegnie dnem Doliny Prądnika, a od Bramy Krakowskiej do Grodziska wspólnie ze szlakiem niebieskim. (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Ojców nowy

Wstaliśmy ok. 8:00. Poszedłem po pieczywo: 17 kajzerek, 1 chleb, 1 obwarzanek, 2 słodkie bułki. Zjedliśmy śniadanie i czekamy na Ernesta. Spóźnił się bo zasnął spowrotem i przyjechał ok. 10:45. Jedziemy do Ojcowa. Dałem na paliwo 35 zł (potem Robert z Aśką zwrócili mi po 10zł). Pogoda bardzo ładna choć mogłoby byc troszkę cieplej. W Pieskowej Skale na zamku i "maczuga Herkulesa". Potem Ojcowski Park Narodowy z jaskinią Łokietka (7zł). Bardzo ładnie tam. Wogule nie jestem zmęczony choć oni trochę. Wróciliśmy ok. 18:30 Zakupy w tesco: ziemniaki 2x2,5kg x5,58zł, cukier 3,80zł, mąka 1,49zł, cukier wanilinowy 0,34zł, sos do pieczeni 2x1,25zł, surówki 2x3,79zł, margaryna 1,59zł, Zjedliśmy kolację Ernest zawiózł nas z Kubą na lotnisko bo ten chciał obejrzeć (21:00). Porobiłem parę fotek i wróciliśmy. Robert siedzi u dziewczyn i oglądają mecz Wisła-Odessa 1:3. Spać ok. 23:40. (...)