Marka

Wpisy zawierające słowo kluczowe marka.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Jak promować wizerunek marki na Pintereście Dokonamy finansowania twojego biznesu

Był czas, kiedy komercyjne przedsięwzięcia nie mogły uczestniczyć na Pintereście. Teraz firma może bardzo łatwo dołączyć do serwisu w dziale biznesowym. Pinterest jest trzecim co do wielkości serwisem społecznościowym, a liczba jego członków szybko rośnie; jest to społeczność, do której warto dołączyć.   Ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że stworzenie jednej planszy z kilkoma zdjęciami Twoich produktów raczej nie zadziała dobrze. To jest jak tworzenie kanału RSS, a nie uczestnictwo w mediach społecznościowych, na czym tak naprawdę polega Pinterest.   Chcesz stworzyć „inspirację”, a nie „twardą sprzedaż”. Musisz łączyć się z klientami w pozytywny, atrakcyjny i emocjonalny sposób. Powinieneś dążyć do ekscytowania i informowania potencjalnych klientów.   Myśl więc mniej o „katalogu”, a więcej o „magazynie”.   Pinterest jest bardzo wizualnym med (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Postacie kultowe w reklamach Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...

 Wiele reklamodawców decyduje się też na wykorzystanie w swoich spotach tzw. postaci kultowych. Jedną z takich postaci jest słynna aktorka Marylin Monroe, uchodząca za ideał kobiecej urody. Pojawia się ona między innymi w spocie marki Fusion, gdzie towarzyszy jej inna słynna postać – Albert Einstein. Akcja reklamy toczy się w ekskluzywnym ośrodku wczasowym, gdzie odpoczywają turyści. Na dalszym planie widać ogromny statek wycieczkowy oraz rozbawionych ludzi. Marylin Monroe w białej sukience zbliża się powolnym krokiem w kierunku Alberta Einsteina, który od razu ją zauważa. Piękna aktorka mówi naukowcowi, że powinni mieć wspólną córkę. Dziewczynka odziedziczyłaby urodę po matce i bystry umysł po ojcu. Naukowiec zaczyna wyobrażać sobie ich wspólną córkę. Oczami swojej wyobraźni widzi stojącą przy tablicy młodą, śliczną studentkę. Zaczyna jednak powątpiewać w słuszność tego pomysłu i mieć wątpliwości. Monroe nie wydaje się być zadowolona z takiego (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Poznaj 5 marek, które dzięki odpowiednim zabiegom marketingowym odniosły spektakularny sukces! Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...

 Zakładasz swoją działalność na rynku ? Nie wiesz w jaki sposób wypromować swój produkt ? Wykorzystać do tego celu wydruki reklamowe takie jak: ulotki, plakaty czy też może postawić na marketing internetowy ? Ten artykuł jest dla Ciebie. Dzięki niemu poznasz historię produktów, które podbiły świat dzięki odpowiedniemu wypozycjonowaniu na rynku.  Pierwszym przykładem produktu, który odniósł światowy sukces są papierosy marki Marlboro. Początkowo marka Marlboro sprzedawał swoje papierosy głównie kobietom, do nich kierowała swoje reklamy. Slogan reklamowy firmy brzmiał „Mild as May”. Wszystko zmieniło się po kampanii reklamowej autorstwa Leo Burnetta, która wykorzystała wizerunek amerykańskiego kowboja na koniu. Okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. Marlboro zamiast obniżyć ceny papierosów podwy (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Jak zaprojektować logo kasienkaoreklamie

 Witajcie Dzisiaj krótko napisze kilka zasad na temat tego jak zaprojektować dobre logo dla naszej firmy. Nie jest to sprawa prosta nie tylko z punktu technicznego ale również dlatego, że dobry emblemat praktycznie buduję naszą markę i renomę jako firmy. Najlepsze loga świata które posiadają firmy takie jak Apple, Coca-Cola, YouTube czy Ikea są rozpoznawalne i od razu potrafimy je sobie wyobrazić. Dlaczego tak jest? Oto kilka zasad. Zacznijmy od kolorów. Najlepsze loga zawierają maksymalnie 3 kolory. Dlaczego tak jest? Z dwóch powodów. Po pierwsze takie logo jest najłatwiej zapamiętać. Drugi powód jest bardziej praktyczny: nasze logo nie zawsze będzie widzialne w pełnej krasie, czasami trzeba je będzie pokazać w czarno-białym formacie co oczywiście przy większej liczbie barw użytych do zaprojektowania loga sprawi, że będzie ono nieładne lub, w skrajnych przypadkac (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Familo PPpartner

Co to jest Familo i czy da się na tym zarobić?   (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Elektryczny Bentley dla wszystkich Dla bogaczy

Któż z nas nie chciałby mieć choć na chwilę Bentleya. Marka, która niedawno weszła na polski rynek (i od razu zakończyło się to kradzieżą jednego z modeli przeznaczonych do testowania) oferuje teraz podróż swym elektrycznym samochodem.     Zielony samochodzik jest słodki ale ... cieńki. Jego 24 woltowy silnik wypracowuje (uwaga) 0,5 konia mechanicznego. Więcej mają dwa paluszki w pilocie. Cóż brawa jednak za ekologiczny trend. Cena samochodu nieznana, jednak tylko marka przyciąga, reszta (czytaj osiągi) nie nadaje się do komentowana. Szkoda....

Zobacz cały wpis na blogu »
Dobry Wzór 2007 Trendystyle - czyli o tym, co jest trendy

Sokowirówka Zelmer 476 dołączyła do grona najlepiej zaprojektowanych produktów na polskim rynku, otrzymując nagrodę w konkursie Dobry Wzór 2007.    Nagroda wręczona została podczas uroczystej gali jubileuszowej, 15. już edycji konkursu, zorganizowanego przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego pod patronatem Krajowej Izby Gospodarczej oraz honorowym patronatem Ministra Gospodarki oraz Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Decyzje ekspertów IWP w międzynarodowym środowisku znawców sztuki wzornictwa traktowane są jako wskazania najlepszych pod względem design'u produktów i urządzeń na polskim rynku, tym cenniejsza jest nagroda zdobyta przez sokowirówkę Zelmer 476. Sokowirówka zdobyła uznanie jury za "prostą, bezpretensjon (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Elegancki, przenośny odtwarzacz Sony DVP-FX720: teraz w różnych kolorach Trendystyle - czyli o tym, co jest trendy

Przenośny odtwarzacz DVD DVP-FX720 będzie wymarzonym towarzyszem w długiej podróży i w dni wolne spędzane w ogrodzie. Jego wydajny akumulator, wystarczający na około 5 godzin oglądania, oraz 7-calowy wyświetlacz LCD 16:9 umożliwiają relaks i rozrywkę w każdym miejscu i o każdej porze. Aby każdy mógł wybrać coś dla siebie, urządzenie jest obecnie oferowane w kilku wersjach kolorystycznych: białej, czerwonej, granatowej i różowej. „Odtwarzacz DVP-FX720 eliminuje spory o to, jaki film obejrzeć podczas podróży w samochodzie”, mówi Ayhan Akyez, menedżer ds. przenośnych odtwarzaczy DVD. „Pozwala też uniknąć dyskusji o tym, co chcieliby obejrzeć rodzice, gdy główny telewizor jest okupowany przez dzieci. Mogą one bowiem zabrać swoje przenośne odtwarzacze DVD do swoich pokoi – i wszyscy będą zadowoleni. A dzięki różnym wersjom kolorystycznym, każdy wybierze coś dla siebie.” (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
TRIBUTE TO MARIMEKKO w H&M Wszystko dla kobiet - czyli czego Wam potrzeba

Chodzi o energię lata. W tym sezonie H&M eksploduje życiem na scenie mody, a wszystko dzięki Marimekko, fińskiej firmie tekstylnej, która od lat 50. zachwyca śmiałymi, jaskrawymi kolorami. Używając nadruków ze słynnego archiwum Marimekko do wykreowania 70 różnych ubiorów męskich, damskich i dziecięcych, grupa projektantów H&M zabierze cię z ulic miasta prosto na upalną plażę. Od 10 kwietnia kolekcja będzie sprzedawana w sklepach H&M na wszystkich 28 rynkach. Wybrane części kolekcji będą sprzedawane również na 10 Corso Como w Mediolanie, 10 Corso Como w Seulu oraz na Dover Street Market w Londynie.   Marimekko słynie z błyskotliwej prostoty swych nadruków. To ikona mody Jackie Kennedy pokazała światu Marimekko, nosząc sukienki tej marki podczas kampanii prezydenckiej swego męża w 1960 roku. Od tego czasu Marimekko symbolizuje optymizm i pozytywne nastawienie, co s (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Seria retro od marki elta Trendystyle - czyli o tym, co jest trendy

Marka elta poleca niecodzienną i elegancką serię retro. To sprzęt audio, który wyróżnia wyjątkowy wygląd, a także jakość brzmienia. Seria retro łączy stylistykę urządzeń z dawnych lat z nowoczesną technologią. Wieża retro z gramofonem elta 1237 to nowoczesny zestaw muzyczny w obudowie stylizowanej na urządzenia z przeszłości. Posiada zarówno odtwarzacz płyt CD z wysuwaną szufladą, analogowe radio, jak i magnetofon z wpuszczaną kasetą. Dodatkowo pod dużym wiekiem ukryty jest adapter z różnymi prędkościami odtwarzania. Wieża retro elta 1237 przypadnie do gustu wielbicielom dawnego designu oraz osobom posiadającym zbiory na różnorodnych nośnikach: od nowoczesnych płyt CD, poprzez kasety, do płyt gramofonowych. Urządzenie wyposażono również we wbudowane głośniki o mocy 2 x 75 W.Programowalny odtwarzacz CD/CD-R z funkcją repeat, program, skipZakres odbioru radia: UKF/ŚRPrędkość odtwarzania gramofonu: 33/45/78Sugerowana cena detaliczna: 399 zł Elegancka drewniana (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Wspólne przedsięwzięcie markowych gigantów Trendystyle - czyli o tym, co jest trendy

Chiquita i 20th Century Fox promują film „Horton słyszy Ktosia!” i banany   Chiquita i 20th Century Fox połączyły swe siły, wspólnie promując najnowszą produkcję Studia Blue Sky pt. „Horton słyszy Ktosia!”. Na polskich ekranach nowe dzieło twórców m.in. „Epoki Lodowcowej”, będzie można oglądać już 11 kwietnia 2008 r. Po raz pierwszy także, w okresie od 28 marca do 1 maja 2008r., na bananach Chiquita pojawią się naklejki z bohaterami filmu, a na www.chiquita.pl najmłodsi znajdą gry i konkursy, w których nagrodami będą pluszowe Hortony, odtwarzacze DVD oraz wycieczka dla 4 osób na Sri Lankę. Wspólne przedsięwzięcie obu firm ma na celu promowanie zarówno najnowszej familijnej produkcji filmowej, jak również zdrowej i smacznej przekąski, jaką są banany Chiquita. Wspólny projekt firmy Chiquita i 20th Cen (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
PLAY rozpoczyna świętowanie swoich urodzin... Trendystyle - czyli o tym, co jest trendy

PLAY, realizując swoją strategię lidera obniżania cen w roamingu do poziomu stawek krajowych (roam like home) kilkunastokrotnie obniżył w 11 krajach koszty korzystania z Internetu mobilnego. PLAY jako jedyny operator w Polsce już kilkakrotnie umożliwiał swoim klientom dzwonienie do Polski w cenach połączeń krajowych. Obecnie trwa promocja Pakiety narciarskie w PLAY, w której klienci PLAY dzwonią prawie z całej Europy do Polski płacąc jedynie 49 groszy za minutę połączenia.Od 3 marca, koszt pakietowej transmisji danych w roamingu międzynarodowym będzie wynosił 5 groszy za każde rozpoczęte 10 kB ściągniętych lub pobranych danych. Stawka będzie obowiązywała jedynie w grupie operatorów, którzy zostali wymienieni poniżej:Hutchison 3G w Irlandii Hutchison 3G w Wielkiej Brytanii Hi3G w Szwecji Hi3G w Danii Hutchison 3G w Austrii H3G we Włoszech E-Plus w Niemczech Base w Be (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Volvo XC60 - najbezpieczniejsze Volvo w historii marki Trendystyle - czyli o tym, co jest trendy

„Nowe Volvo XC60 to najbezpieczniejsze Volvo, jakie kiedykolwiek zostało zbudowane. Przy jego budowie wykorzystaliśmy całą posiadaną wiedzę w zakresie bezpieczeństwa, którą zdobyliśmy przez ostatnie 80 lat. Prawdę mówiąc Volvo XC60 to jeden z najbezpieczniejszych samochodów w swojej klasie.” – Fredrik Arp, prezes Volvo Cars.W nowym Volvo XC60 znajdują się innowacyjne układy zwiększające bezpieczeństwo, takie jak układ City Safety oraz funkcja stabilizacji samochodu podczas holowania przyczepy (TSA). Ponadto samochód wyposażony jest w zmodernizowany układ DSTC. W nowym XC60 znajdziemy również rozwiązania pochodzące z innych modeli Volvo, które mają na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa oraz pomagają uniknąć zderzenia. Opisy tych rozwiązań znajdują się w poniższym tekście.Fundament bezpieczeństwa„Samochodami jeżdżą ludzie. Z tego względu naczelną zasadą, jaką kierujemy się w Volvo, jest i musi pozostać (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Volvo XC60 - mocny gracz na rynku SUVów Trendystyle - czyli o tym, co jest trendy

Dzięki nowemu modelowi XC60 zaprezentowanemu po raz pierwszy na Targach Motoryzacyjnych w Genewie firma Volvo Cars wkracza w najszybciej obecnie rosnący segment rynku motoryzacyjnego – średniej wielkości SUVów.Producenci odpowiadają na rosnące zainteresowanie samochodami sportowo-użytkowymi, dzięki czemu klienci w ciągu kilku najbliższych lat będą mogli wybierać spośród co najmniej 10 modeli. Szacuje się, że sprzedaż w tym segmencie zwiększy się do 2009 r. o 75 procent, do poziomu 443.000 pojazdów>„Żeby odnieść sukces przy takiej konkurencji, trzeba stworzyć samochód, który wyróżni się na jej tle. Wierzę, że takie jest właśnie XC60. Jego atrakcyjność jest zasługą syntezy odważnej, sportowej stylizacji, stylowego wnętrza, niebanalnych rozwiązań takich jak panoramiczny dach i szeregu inteligentnych systemów bezpieczeństwa pomagających kierowcy unikać wypadków” – wyjaśnia Fredrik Arp.Sześciocyli (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Audi R8 TDI Le Mans Trendystyle - czyli o tym, co jest trendy

Audi prezentuje rewolucję w królewskiej klasie – pierwszego dwunastocylindrowego diesla w wyczynowym samochodzie sportowym dopuszczonym do ruchu po drogach publicznych. V12 TDI o pojemności sześciu litrów napędza koncepcyjny samochód zbudowany na bazie Audi R8. Silnik ten generuje robiące wrażenie 500 KM i moment obrotowy 1.000 Nm. Tą jednostką napędową Audi otwiera nowy rozdział w historii silników wysokoprężnych. Wyposażony w doświadczenie koncernu zdobyte na torach wyścigowych, brylantowo-czerwone Audi R8 TDI Le Mans jest ucieleśnieniem najwyższej dynamiki jazdy, pionierskich osiągnięć technologicznych i fascynującej stylistyki. V12-TDI to bliski krewny silnika, z którym Audi R10 dwukrotnie wygrało wyścig Le Mans. Zatem także pod względem osiągów Audi R8 (...)

Zobacz cały wpis na blogu »