Iamamiwhoami

Wpisy zawierające słowo kluczowe iamamiwhoami.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

u-2 Blogos kmwpopos

Zgodnie z obietnicą piszę, gdy tylko pojawią się jakieś informacje dotyczące iamamiwhoami. Informacje, a raczej przypuszczenia, są, jednak na początku zajmiemy się nowym utworem, który pojawił się na kanale artystki (?). Jest on kontynuacją teledysku u-1, jednak muzycznie całkowicie od niego odbiega. Piosenka nie jest też bogata w treść – ciągle jest powtarzane jedno zdanie, jakie – oto jest pytanie! Każdy youtubowicz ma swoją propozycję. Oto kilka z nich – „You don't need the light", „You don't need to lie”, „You don't feel fine”, „Come feel life”, „Don't feel like”… Ja tam słyszę „Don't be naive” :). Swoją drogą można zrobić z tej piosenki muzyczny test Rorschacha – powiedz mi co słyszysz!   (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
u-1 Blogos kmwpopos

21 kwietnia pisałam o fenomenie artystki ukrywającej się pod pseudonimem iamamiwhoami, którą jestem coraz bardziej zafascynowana. Na jej youtubowym kanale pojawił się właśnie nowy, magiczny utwór zatytułowany „u-1”, który obala teorię wskazującą, że za projektem ukrywa się Christina Aguilera (przypominam – poprzednie dwa utwory nazywały się „b” i „o” co niektóry łączyli z tytułem najnowszej płyty Xtiny „Bionic”).  Sam utwór jest przecudny i tajemniczy, a teledysk prosty a jednocześnie pomysłowy i bardzo niepokojący. (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
iamamiwhoami – natura i tajemnica Blogos kmwpopos

Długo się zastanawiałam, od czego zacząć tę notkę. Uznałam, że najlepiej będzie rozpocząć ją od kampanii wirusowej. Czym jest kampania wirusowa? Już wyjaśniam, bo wiem, że nie każdy ma zajęcia z marketingu na studiach :).  Jako, że nie chce mi się szukać w notatkach, posłużę się tutaj wikipedią: Marketing wirusowy (zw. reklamą wirusową; ang. viral marketing) jest specyficznym rodzajem działań marketingowych. Polega na zainicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, usług czy produktów. Nie zaws (...)

Zobacz cały wpis na blogu »